Siste aktivitet

• MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Labbos i Dagens Panerai. Liker Liker
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til ilpadrino i Dagens Panerai. Liker Liker
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til SpinDoctor i Post dine Panerai-bilder her!. Liker Liker
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Frik i MJK Panerai. Liker Liker
    @MrGalt Ser du la ut et bilde av MJK Seiko. Har du fått Paneraien ennå? Fikk teste MJK Panerai på OWF. Kul og diske variant.
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til MrGalt i MJK Panerai. Liker Liker
    Hei. Jeg er en av de rundt 60 herrene som vil motta uret diskutert ovenfor. Beskrivelsen over er mer eller mindre korrekt, bortsett fra...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til pokerfjes i Neste Panerai - Submersible eller Radiomir?. Liker Liker
    Heisann godtfolk! Jeg er i en prosess hvor jeg prøver å bli enig med meg selv hva min neste PAM skal bli. For et par uker siden var...
  • L
    Larsnie reagerte på innlegget til Hoover i Dagens vintage. Liker Liker
    Certina New Art automatic gull på stål 35mm. Serienr ser ut til å starte på 52 som da er 1964 og det er mitt fødeår så det passet bra .
  • L
    Larsnie reagerte på innlegget til Hoover i Dagens vintage. Liker Liker
    Denne har certina kaliber 28-10 som var skuddsikre urverk. Han Vidar på Kolbotn ur pleier å kalle dette urverket for urmakerens beste venn.
  • L
    Larsnie reagerte på innlegget til Hoover i Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere). Liker Liker
    Selv takk for en hyggelig handel.
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Donnerwetter i Dagens klokke. Liker Liker
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til MikroKrone i Dagens klokke. Liker Liker
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Ban i Dagens klokke. Liker Liker
  • moses
    moses reagerte på innlegget til Zamco i Dagens IWC. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Hoover i Dagens vintage. Liker Liker
    Certina New Art automatic gull på stål 35mm. Serienr ser ut til å starte på 52 som da er 1964 og det er mitt fødeår så det passet bra .