Siste aktivitet

• Liern
    Liern svarte på tråden Dagens klokke.
    • IMG_3445.jpeg
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Ckirkemo i Dagens klokke. Liker Liker
  • Hvalrossen
    Hvalrossen reagerte på innlegget til OddE i Hi-Fi tråden. Liker Liker
    -Jeg TROR det - Hegel er vel alternativet, og de produserer i Asia med såkalt kvalitetskontroll i Norge - kynikeren i meg ville anta...
  • Hvalrossen
    Hvalrossen reagerte på innlegget til OddE i Hi-Fi tråden. Liker Liker
    -Jeg har en urettferdig fordel - jeg sluttet aldri... 😂 (I den forstand at jeg var ganske sent ute med å kjøpe CD-spiller - i 1994...
  • Hvalrossen
    Hvalrossen reagerte på innlegget til stefanravnanger i Weekendbag i skinn - tips?. Liker Liker
    Clegg har et relativt kraftig skinn - i weekendbag er det stort sett tumbler-varianten. Du får alle mulige slags skinn til forskjellige...
  • Hvalrossen
    Hvalrossen reagerte på innlegget til Edward i Weekendbag i skinn - tips?. Liker Liker
    Når det gjelder lær så er det ikke så mange garverier å kjøpe fra. De aller beste produsentene kjøper fra de beste garveriene, men de...
  • Donnerwetter
    Donnerwetter reagerte på innlegget til Ckirkemo i Dagens klokke. Liker Liker
  • Hvalrossen
    Hvalrossen reagerte på innlegget til Hammerfjord i Det kan se ut som om hypen nå er over. Liker Liker
    Jeg tror ikke Morgan-S spiller klokkebransjen mot hverandre. Men at Morgan-S bestandig undervurderer performansene er tydeligvis ingen...
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til andres i Dagens klokke. Liker Liker
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til Ckirkemo i Dagens klokke. Liker Liker
  • Hvalrossen
    Hvalrossen reagerte på innlegget til Hammerfjord i Patek fra Urmaker Bjerke - noe som er mulig?. Liker Liker
    Jaja, alt handler om følelser man får også. PP er nok høy kvalitet og "liten produksjon" men min mening er at A.L&S ligger et hakk...
  • Hvalrossen
    Hvalrossen reagerte på innlegget til Hammerfjord i Patek fra Urmaker Bjerke - noe som er mulig?. Liker Liker
    En del år siden prøvde jeg en Nautilus (lånt fra en TS medlem på en liten GTG) og jeg må si at det var en fin klokke. Veldig slank for...
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Ckirkemo i Dagens klokke. Liker Liker
  • Ckirkemo
    Ckirkemo svarte på tråden Dagens klokke.
    • 1000002793.jpg
  • crown guard
    crown guard reagerte på innlegget til andres i Dagens klokke. Liker Liker