Siste aktivitet

• PJO
    PJO reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 18: En skikkelig dykker i dag IWC Aquatimer 2000 Cousteau divers. En liten perle av en klokke som ble født i 2005, så mitt...
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til chronometer i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dagens sertifiserte Ebel hurtigsvinger ~1970 og 15 første i februar :cool:
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 16: Dette er en eksentrisk sak. SpaceOne Tellurium. Fransk designer og urmaker. Frittstående urmaker og Journe pris vinnende Theo...
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 5/19: I dag har jeg på meg en klokke som for alvor startet interessen for klokkesamling, nemlig Christopher Ward C65 Sandhurst...
  • G
    gullet reagerte på innlegget til Hammerfjord i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    Et klokkekjøp jeg har tidligere vært å anbefale til noen her... @holmby nå må du leve livet🥳 Gratulerer med et riktig godt valg som...
  • PJO
    Dag 14: Her er vi i en helt annen verden enn Ploprof. Beaubleu Seconde Française 19.24. Høres ut som noe Joey fra Friends prøver å...
  • G
    gullet svarte på tråden Dagens vin.
    Ble kortvarig glede…. Ordren ble kansellert dagen etter.
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Det kjennes litt som å hoppe etter Bjørn W, den PloProf'en der er så utrolig rå! Nydelig klokke, @andres! Dag 4/19: På tide å rette...
  • G
    gullet reagerte på innlegget til sunshine i Dagens vin. Liker Liker
    Was kr.412,90 - kr.182,90
  • H
    Howie reagerte på innlegget til Loevhagen i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    Dag 5 av OWGM.
  • H
    Howie reagerte på innlegget til Loevhagen i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    Dag 3.
  • Tysnesingen
    Tysnesingen reagerte på innlegget til lumer i Den store Rolex Explorer-tråden. Liker Liker
  • S
    Smokeless reagerte på innlegget til Klokkegutt i Dagens klokke. Liker Liker
    Av praktiske hensyn ble det 40 dager i strekk med kun SD43. Det er alltid hyggelig med variasjon etter disse periodene som OWG...
  • S
    Smokeless reagerte på innlegget til Cuoresportivo i Dagens klokke. Liker Liker
  • S
    Smokeless reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker