Siste aktivitet

• S
    Smokeless reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 28: Siste dag, og valget falt på Rolex OP 116000 "Harley" 36mm kjøpt i 2024. Alle som har hatt OP i 36mm vet hvor komfortabelt disse...
  • S
    Smokeless reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 19/19: Så var siste dag kommet. Jeg har spart en spesiell klokke til anledningen. Min arvede Certina Bristol 235. Nok en gang...
  • S
    Smokeless reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 18/19: Grunnen til min klokkeinteresse må sies å være dagens klokke. Det var her det hele startet. Jeg fikk en arv etter at nære...
  • S
    Smokeless reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 27: Tudor Pelagos 39mm. Her syns jeg Tudor traff spikeren på hodet. Fin størrelse, flott kasse med chamfers, mikrojustering på...
  • MINUTE_REPEATER
    Neste gang legger du ut en WTB her på Sonen så slipper du å vente 20år ;)
    • IMG_0645.jpeg
  • S
    Smokeless reagerte på innlegget til Koonig i Dagens klokke. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Bøygen i Humortråden. Haha Haha
    Det kan gå galt på Sunnaas og tilsvarende steder også. Mange pasienter der som ikke har ristet av seg risikovilligheten bare fordi de...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Chronodiver i Humortråden. Haha Haha
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Jocke i Glashütte Original-tråden. Liker Liker
    What about a little green color? Glashütte Original PanoMaticLunar Ref: 1-90-02-13-32-62 The green fumé inhouse dial gives...
  • MINUTE_REPEATER
    MINUTE_REPEATER reagerte på innlegget til Tysnesingen i Dagens vintage. Liker Liker
    1952 modell som jeg har arvet fra min oldefar. Da jeg arvet den gikk den ikke og ville ikke trekkes opp. Hentet den i går etter 3 uker...
  • MINUTE_REPEATER
    MINUTE_REPEATER reagerte på innlegget til chronometer i Dagens vintage. Liker Liker
    Dagens sertifiserte, Marvin Victory passer nå under OL :D - med original lenke Kaliber Marvin 776 ~1963 -70 Marvin Victory - Marvin...
  • MINUTE_REPEATER
    MINUTE_REPEATER reagerte på innlegget til Hoover i Dagens vintage. Liker Liker
    Fra slutten av 70 tallet med massiv gull bezel.
  • MINUTE_REPEATER
    MINUTE_REPEATER reagerte på innlegget til foselo i Dagens vintage. Liker Liker
  • C
    Chronodiver reagerte på innlegget til Bøygen i Humortråden. Elsker Elsker
    Det kan gå galt på Sunnaas og tilsvarende steder også. Mange pasienter der som ikke har ristet av seg risikovilligheten bare fordi de...
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Edzilla i Audemars Piguet-tråden. Elsker Elsker