Siste aktivitet

• Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 28: Siste dag, og valget falt på Rolex OP 116000 "Harley" 36mm kjøpt i 2024. Alle som har hatt OP i 36mm vet hvor komfortabelt disse...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 19/19: Så var siste dag kommet. Jeg har spart en spesiell klokke til anledningen. Min arvede Certina Bristol 235. Nok en gang...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 18/19: Grunnen til min klokkeinteresse må sies å være dagens klokke. Det var her det hele startet. Jeg fikk en arv etter at nære...
  • andres
    andres reagerte på innlegget til Loevhagen i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Vktig erkjennelse. Man ser ofte at de som har holdt på noen år, skal gi de som starter gode råd ved at man skal unngå dette med å "prøve...
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til Consigliere i Dagens klokke. Liker Liker
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til deBalzac i Dagens klokke. Liker Liker
    JLC MGT
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til Perla i Dagens klokke. Liker Liker
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til ordinary i Bulgari-tråden. Liker Liker
    Meget fornøyd med octo solotempo’en.
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til chronometer i Dagens vintage. Liker Liker
    Dagens sertifiserte: Universal Genève, sent 1950 talls. Caliber 215, første verket med mikrorotor. Indirekte minutt og sekund for et...
  • E
    espenfi reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 19/19: Så var siste dag kommet. Jeg har spart en spesiell klokke til anledningen. Min arvede Certina Bristol 235. Nok en gang...
  • superlaffen
    superlaffen reagerte på innlegget til Heftos i Bilsnakk. Elsker Elsker
    Det har vært en god dag:
  • B
    Blodstrupmoen svarte på tråden Bilsnakk.
    Vel . Eg lånte en Bmw ix her en dag , men vi fant den for stor så vurderer sterkt å bytte x5 m50d i en helt ny ix3 . Må gå mange ganger...
  • B
    Blodstrupmoen reagerte på innlegget til Heftos i Bilsnakk. Elsker Elsker
    Det har vært en god dag:
  • Donnerwetter
    Donnerwetter reagerte på innlegget til Heftos i Bilsnakk. Liker Liker
    Det har vært en god dag:
  • Donnerwetter
    Donnerwetter reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 28: Siste dag, og valget falt på Rolex OP 116000 "Harley" 36mm kjøpt i 2024. Alle som har hatt OP i 36mm vet hvor komfortabelt disse...