Siste aktivitet

• knb
    knb reagerte på innlegget til chronometer i Dagens vintage. Liker Liker
    Dagens sertifiserte: Universal Genève, sent 1950 talls. Caliber 215, første verket med mikrorotor. Indirekte minutt og sekund for et...
  • andres
    Dette er nydelig! Gratulerer
  • knb
    knb reagerte på innlegget til crown guard i Utpakking og skruing av noe av det flotteste fra østen!. Liker Liker
    Skjoldete og flekkete skive. Vi tar en råsjans med mildt såpevann Halvtime etterpå Ny pakning Finito! Ble ganske så lekker! 🔥🔥🔥
  • andres
    andres reagerte på innlegget til gullet i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Elsker Elsker
    Ref min «problemstilling» ovenfor, fikk jeg endelig tak i en av alternativene på listen min. Det ble en GO PanoMaticLunar i rosegull. De...
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Vermin i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Fredagsnegroni og gjensyn med Roadkill Extravaganca
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Donnerwetter i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Elsker Elsker
    Premiere som kokkeklokke ☺️
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Zawatch i Bilsnakk. Elsker Elsker
    Gratulerer!!! Virkelig kult og lekkert speccet. Håper vi sees på events og kjøreturer!! 👌 (Bare å booke seg inn i Lærdal helgen 23 mai!!).
  • Heftos
    Heftos svarte på tråden Bilsnakk.
    Takk, det gjør vi helt sikkert. Skal faktisk på en sving innom c&c allerede på søndag (sjekk sving innom på insta) og isbanekjøring på...
  • G
    gullet reagerte på innlegget til Chronodiver i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    Breguet har gått fullstendig av skaftet ifm 250årsjubileet. Det er rett og slett overveldende det de har levert i år. Og så håper jeg...
  • G
    gullet reagerte på innlegget til andres i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    Dette var fett:
  • knb
    knb reagerte på innlegget til kire i Klokketreff i Oslo, onsdag 25 - alle er velkomne!. Liker Liker
  • knb
    knb reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 15/19: Dagens klokke var den første eldre klokken jeg kjøpte brukt. Litt overpriset, men jeg hadde mindre erfaring den gangen...
  • knb
    knb reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 25: I dag ble det en av de vakreste klokkene jeg har. En JLC E285 fra tidlig 60-tallet (ganske sikker på det) med dauphine visere og...
  • UJU
    UJU reagerte på innlegget til gullet i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    Ref min «problemstilling» ovenfor, fikk jeg endelig tak i en av alternativene på listen min. Det ble en GO PanoMaticLunar i rosegull. De...
  • UJU
    UJU reagerte på innlegget til Edward i Dagens sko!. Liker Liker
    Decapant tar flekkene. Nå er jeg litt usikker på hvor langt ned jeg må ta overflaten, så da får de en runde til for å være sikker.