Siste aktivitet

• holmby
    holmby reagerte på innlegget til El Gringo i Gått deg vill?. Elsker Elsker
    ...Og den omveien inneholder gjerne mye av moroa. Man kan både oppdage nye ting og forandre både mening og smak flere ganger på veien...
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til knb i Zenith DEFY, hvilken lenke?. Liker Liker
    Uansett hva du setter på kan du jo ikke la en slik flott vintage-klokke bare bli liggende. Den antatt originale lenken ser vel grei ut...
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til chronometer i Zenith DEFY, hvilken lenke?. Liker Liker
    Mulig, men jeg tror kanskje en lenke med hele flater i lenke leddene kan bli fint. Bør se ny ut siden klokken er NOS, men trenger ikke...
  • kristianc3
    kristianc3 reagerte på innlegget til sunshine i Dagens klokke. Liker Liker
  • kristianc3
    kristianc3 reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til lahey i Utpakking av... ...enda en dykkerklokke. Liker Liker
    Den gjør seg ikke vekk der :) Super klokke, gratulerer!
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til seiltid i Utpakking av... ...enda en dykkerklokke. Liker Liker
    Jeg lar meg tydeligvis lett friste, spesielt når det er litt penger på klokkekontoen. Dermed ble det kjøp av en ny dykkerklokke. Ikke at...
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til Jocke i Glashütte Original-tråden. Liker Liker
    It's really cool when a manufacturer makes one: How it's made Glashütte Original PanoMaticCalendar Ref: 1-92-11-01-03-61...
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til Ikaros i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Ser til at syk tvilling også har det gøy mens søstera er ute og aker
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til seikoslo i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Nyter fjellheimen på sitt absolutt beste!
  • knb
    knb svarte på tråden Zenith DEFY, hvilken lenke?.
    Uansett hva du setter på kan du jo ikke la en slik flott vintage-klokke bare bli liggende. Den antatt originale lenken ser vel grei ut...
  • Veggur
    Veggur reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 24: Doxa Sub 300T. En slags relansering av en klassiker fra 1968. En morsom dykker på 42,5mm og passelige 1200m vanntett. Jeg kjøpte...
  • Veggur
    Veggur reagerte på innlegget til Genta i Tudor-tråden. Liker Liker
    Dagens far & sønn-kombo: Fun-fact: begge var 15 år da klokkene ble lagd
  • El Gringo
    El Gringo svarte på tråden Gått deg vill?.
    ...Og den omveien inneholder gjerne mye av moroa. Man kan både oppdage nye ting og forandre både mening og smak flere ganger på veien...
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 15/19: Dagens klokke var den første eldre klokken jeg kjøpte brukt. Litt overpriset, men jeg hadde mindre erfaring den gangen...