Siste aktivitet

• Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Preacher i Klokkespotting. Liker Liker
    Fikk ikke knipset, men en Rolex Exp II Polar på skjeggete herremann i Land Rover Defender OCTA utenfor Slaata på Geilo idag tidlig...
  • chrbir
    chrbir reagerte på innlegget til flyback i Don't speak. Liker Liker
  • Knut a
    Knut a reagerte på innlegget til El Gringo i Dagens middag. Liker Liker
    Gioulbasi er en rett som skriver seg helt tilbake til den gangen Alexander den store herjet i øst og vest rundt Middelhavet og samlet...
  • Knut a
    Knut a reagerte på innlegget til ErikR i Dagens middag. Liker Liker
    Post bilde av din middag idag. Helt straight forward, hva har du til middag idag? Trenger ikke være verken fancy eller storslagent...
  • chronometer
    Mulig, men jeg tror kanskje en lenke med hele flater i lenke leddene kan bli fint. Bør se ny ut siden klokken er NOS, men trenger ikke...
    • 1771969046332.png
  • Klokkesamler
    Klokkesamler reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Audemars Piguet-tråden. Liker Liker
    Takk! Denne ROO går faktisk ut av produksjon nå, så siste de fikk inn i butikken her! Skivene er ganske like, men CODE har større lyse...
  • Klokkesamler
    Klokkesamler reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Audemars Piguet-tråden. Elsker Elsker
    NWA🥂 Audemars Piguet Royal Oak Offshore 26420SO
  • Johnsigans
    Johnsigans reagerte på innlegget til holmby i Gått deg vill?. Liker Liker
    her er en kul og solid klokke til småpenger...
  • Klokkesamler
    Klokkesamler reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Audemars Piguet-tråden. Liker Liker
  • Klokkesamler
    Klokkesamler reagerte på innlegget til S3Watches i Audemars Piguet-tråden. Liker Liker
  • Klokkesamler
    Holder meg unna drager i dag, for de kan sprute ild og ild kan være livsfarlig! Så her er min valentines, den spruter ikke ild.
  • Klokkesamler
    Klokkesamler reagerte på innlegget til S3Watches i Audemars Piguet-tråden. Liker Liker
  • Klokkesamler
    All about the angles! CODE 11.59 har et dobbel kurvet glass for å gjøre det enklere å lese tiden fra alle mulige vinkler.
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Genta i Tudor-tråden. Liker Liker
    Dagens far & sønn-kombo: Fun-fact: begge var 15 år da klokkene ble lagd
  • andres
    andres reagerte på innlegget til TomB i Den o' store Omega Speedmaster-tråden. Liker Liker
    I dag ble det gjensyn med en gammel kjenning. Det er tett på to år siden sist jeg hadde en Speedmaster, så det var på høy tid. Takk til...