Siste aktivitet

• kire
    kire reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 15/19: Dagens klokke var den første eldre klokken jeg kjøpte brukt. Litt overpriset, men jeg hadde mindre erfaring den gangen...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Rolexcafé – løst og fast om Rolex. Liker Liker
    Hva er mest tool da? GMT vs. Sub?
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 15/19: Dagens klokke var den første eldre klokken jeg kjøpte brukt. Litt overpriset, men jeg hadde mindre erfaring den gangen...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 24: Doxa Sub 300T. En slags relansering av en klassiker fra 1968. En morsom dykker på 42,5mm og passelige 1200m vanntett. Jeg kjøpte...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Ckirkemo i Dagens klokke. Liker Liker
  • holmby
    skjønner ass, men for meg er eksklusivitet eksklusivt, typ originalt. håndlaget. i ett eksemplar. ett. rolex kan aldri bli eksklusivt...
  • andres
    andres reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Elsker Elsker
  • UJU
    UJU reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
  • UJU
    UJU reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 24: Doxa Sub 300T. En slags relansering av en klassiker fra 1968. En morsom dykker på 42,5mm og passelige 1200m vanntett. Jeg kjøpte...
  • Carrera
    Carrera reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til entroterra i Dagens klokke. Haha Haha
    Enkelt, dioden lengst til høyre er 1, neste er 2, neste 4, 8, 16 og 32. Så da er det bare å summere. Kvart over, dvs 15 er lik...
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Rolexcafé – løst og fast om Rolex. Liker Liker
    Hva er mest tool da? GMT vs. Sub?
  • Sciarra
    Sciarra reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
  • Sciarra
    Sciarra reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
  • sandecker
    sandecker reagerte på innlegget til Jocke i Glashütte Original-tråden. Elsker Elsker
    It's really cool when a manufacturer makes one: How it's made Glashütte Original PanoMaticCalendar Ref: 1-92-11-01-03-61...