Siste aktivitet

• Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til seiltid i Dagens klokke. Liker Liker
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til hgnubel i Raymond Weil Millesime. Liker Liker
    Første månefase-milesime på lenke på TS? :D
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til Hammerfjord i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    Denne. Og har den igjen som dagens. Er veldig fornøyd med alt den har å gi.
  • B
    Blodstrupmoen reagerte på innlegget til Genta i Bling. Liker Liker
    Henger meg på jule-bling! Arvet 20+ Georg Jensen julepynter fra mine besteforeldre. Gullet skinner på juletreet hvert år...
  • hanse
    hanse reagerte på innlegget til Golfballen i Øl. Liker Liker
    Første gang jeg drikker noe fra Kinn, men definitivt ikke sist gang :)
  • P
    Pano reagerte på innlegget til S3Watches i Rolex Daytona-tråden. Elsker Elsker
  • P
    Pano reagerte på innlegget til uret i Rolex Daytona-tråden. Elsker Elsker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til seiltid i Dagens klokke. Liker Liker
  • WatchByA
    WatchByA reagerte på innlegget til hgnubel i Raymond Weil Millesime. Liker Liker
    Første månefase-milesime på lenke på TS? :D
  • Oddemann
    Oddemann reagerte på innlegget til Golfballen i Øl. Liker Liker
    Første gang jeg drikker noe fra Kinn, men definitivt ikke sist gang :)
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til raknes i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Haha Haha
    Googlet etter den minste G-Shock ifbm. julegavekjøp til nevø. Finner ut at de faktisk har en helt nede i 20mm, men at den er laget...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Cleisthenes i Sinn Spezialuhren. Liker Liker
    Ikke en spesielt god deal for 13k, men morsomt å finne på en bruktbutikk lang utenfor mainstream områdene i Tokyo.
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Grendel i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Haha Haha
    Siden vi snakket om disse vanskelige norske lydene skj, kj etc.... Så kom jeg plutselig til å tenke på denne.... "Plutselig begynner...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til gulenissen i Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition. Liker Liker
    Når Pizza marumo i Ebisu lever opp til hypen som verdens tredje beste pizza restaurant :love:
  • hvollan
    hvollan reagerte på innlegget til Pandion i Jaeger-LeCoultre-tråden. Liker Liker
    Nissefar passer på mine nyoverhalte Cal 540…🌟👏🏼