Siste aktivitet

• Sonch
    Sonch reagerte på innlegget til Ralph i Dagens vintage. Liker Liker
    Endelig kan jeg delta her igjen. Lenge siden jeg har hatt tritium klokke, men jeg liker følelsen.
  • andres
    andres reagerte på innlegget til DJDAN i Dagens vin. Elsker Elsker
    90-tallsparty forrige fredag: 1999 Sassicaia og 1996 Château Léoville Las Cases ble konsumert til breiflabb, samt ribeye av wagyu👌🏻
  • vgru
    vgru svarte på tråden Lange ventelister hos Bjerke?.
    Tipper det burde gå helt fint. Jeg har fått tilbud om two-tone ved et par anledninger, og da hadde jeg ikke noe mer historikk enn det du...
  • Sonch
    Sonch reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens klokke. Liker Liker
  • Moon phase
    Moon phase reagerte på innlegget til chronometer i Dagens vintage. Liker Liker
    Dagens, fra ~1970
  • chronometer
    chronometer svarte på tråden Dagens vintage.
    Dagens, fra ~1970
    • IMG_3281.jpeg
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Jone i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    Som en "One Watch Guy" så er denne enkel ;) 8 måneder med denne: 4 måneder med denne:
  • B
    Bekan reagerte på innlegget til Audjoh i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    Denne 70% av tiden.
  • B
    Bekan reagerte på innlegget til jvj75 i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    Holder ikke statistikk over klokke bruken jeg heller, men en rask gjennomgang av bildene fra 2025. Tror jeg det blir disse: Og siste...
  • ruudsmuud
    ruudsmuud reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens klokke. Liker Liker
  • Donnerwetter
    Donnerwetter reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens klokke. Liker Liker
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens klokke. Liker Liker
  • UJU
    UJU svarte på tråden Dagens vin.
    Fremdeles god. Skikkelig lotto med disse gamle flaskene.
    • 20251213_194811(1).jpg
  • UJU
    UJU reagerte på innlegget til DJDAN i Dagens vin. Liker Liker
    90-tallsparty forrige fredag: 1999 Sassicaia og 1996 Château Léoville Las Cases ble konsumert til breiflabb, samt ribeye av wagyu👌🏻