Siste aktivitet

• andres
    andres reagerte på innlegget til seiltid i Utpakking av en ung sveitser. Liker Liker
    Maurice Lacroix Pontos S Diver, den andre og nyeste generasjonen fra 2023. Referanse PT6248-SS00L-330-J. Eier kunne ikke si meg mye...
  • G
    gullet reagerte på innlegget til GrimReaper i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Liker Liker
    Hvis han var milliardær så han har muligens hatt rett i noen av antagelsene sine. For å ta et eksempel. Min datter hadde denne...
  • permagnar
    permagnar reagerte på innlegget til seiltid i Utpakking av en ung sveitser. Liker Liker
    Maurice Lacroix Pontos S Diver, den andre og nyeste generasjonen fra 2023. Referanse PT6248-SS00L-330-J. Eier kunne ikke si meg mye...
  • G
    gullet reagerte på innlegget til GrimReaper i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Liker Liker
    Ja, det kan man. Men jeg velger å irritere meg over mennesker som er så late at de ikke gidder å prate rent. Det forteller noe om hva...
  • G
    gullet reagerte på innlegget til Loevhagen i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    Slides under the cuff…
  • G
    gullet reagerte på innlegget til DJDAN i Dagens vin. Elsker Elsker
    90-tallsparty forrige fredag: 1999 Sassicaia og 1996 Château Léoville Las Cases ble konsumert til breiflabb, samt ribeye av wagyu👌🏻
  • E
    EDirdal reagerte på innlegget til DJDAN i Dagens vin. Liker Liker
    90-tallsparty forrige fredag: 1999 Sassicaia og 1996 Château Léoville Las Cases ble konsumert til breiflabb, samt ribeye av wagyu👌🏻
  • G
    gullet reagerte på innlegget til Golfballen i Dagens vin. Liker Liker
    Petit Ours 2024. Juicy, lettdrikkelig og ikke minst, bang for the buck! Syrah er noe jeg ikke har viet mye tid til før, kanskje 2026...
  • G
    gullet reagerte på innlegget til Pandion i Jaeger-LeCoultre-tråden. Liker Liker
    Nissefar passer på mine nyoverhalte Cal 540…🌟👏🏼
  • El Gringo
    El Gringo reagerte på innlegget til Todda i Dagens klokke. Liker Liker
  • El Gringo
    El Gringo reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • El Gringo
    El Gringo reagerte på innlegget til Heftos i Dagens klokke. Liker Liker
  • El Gringo
    El Gringo reagerte på innlegget til Jone i Dagens klokke. Liker Liker
  • El Gringo
    El Gringo reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens klokke. Liker Liker
  • El Gringo
    El Gringo reagerte på innlegget til Donnerwetter i Dagens klokke. Liker Liker