Siste aktivitet

• PJO
    PJO reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til Gin i Æ har fire fine lænestola. Liker Liker
    Det var en prosess kan jeg si deg. Min mor røkte 40 om dagen og alt hjemme hos henne bar preg av det. Når ungene våre hadde vært der på...
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til mr.quick i Hjelp til "dameklokke"-kjøp. Liker Liker
    https://urmakerchristensen.no/produkt/certina-ds-2-c0242073311100/ Samboeren min har en DS-2 som hun eeeelsker. Hun har også en DS...
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til Cuoresportivo i NOMOS Glashütte. Liker Liker
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til Loevhagen i NOMOS Glashütte. Liker Liker
    EPI-lærreim er noe litt annerledes. Anbefales å sjekke opp EPI-reimer til e.g. N O M O S.
  • PJO
    Nå når Nomos har utgitt hele 12 limited editions av WT’n i 2025, så skal man ikke se bort fra at en av de to standardmodellene er mindre...
  • PJO
    Prøver litt reimer på denne:
  • PJO
    Da ble det en "kjedelig" versjon også, men bundreimen gir litt kledelig krydder.
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til MrRoy i Blancpain-tråden. Liker Liker
    X70 er kanskje min favorittlenke. Designet er nok ikke for alle - den er tykk og relativt tung. Men akkurat det passer meg bra :) På...
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til El Gringo i Verdi på klokke. Liker Liker
    Affeksjonsverdien. Selve klokka er ikke verdt et mer enn noen hundringer, men ta vare på den som et klenodium.
  • holmby
    😮¡heresy!😮 for deg er spørsmålet: nest mest 😄
  • powderdog
    powderdog reagerte på innlegget til lobergen i Gullkorn fra Finn.no. Haha Haha
    Postboks faktisk.
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Heftos i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    Blir nok denne for min del:
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til MrRoy i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    Bathycape eller SeaQ
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til saxxvik i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    mest brukt i år ble Op36! men like bak ligger en annne rosa klokke som fikk være med til sin "hjemmebane" i år! Begge gjør for meg det...