Siste aktivitet

• K
    kaper reagerte på innlegget til flyback i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
  • K
    kaper reagerte på innlegget til S3Watches i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    Morro tråd! For meg står det mellom Tudoren (klokken jeg har hatt lengst) og Hulken som har vært brukt mye i og siden sommeren.
  • K
    kaper reagerte på innlegget til KentOve i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    Min mest brukte klokke i 2025 er uten tvil Explorer 40. Selv 12 mnd etter kjøp gir den meg den herlige pulsen når jeg tar den på - det...
  • K
    kaper reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    Har helt klart brukt min Sub mest i år, men denne har helt klart fått desidert mest tid på armen etter allokering. Nye tider og...
  • crown guard
    crown guard svarte på tråden Vis oss din Seiko!.
    2 nylig innkjøpte fra japan. Skal byttes glass på, poleres og serves da jeg får de. Samt nye freshe reimer. hhv 5625-7040 med japans...
    • 1000027350.jpg
    • 1000027349.jpg
  • vgru
    vgru reagerte på innlegget til Loevhagen i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    Takker. Endeleddene er produsert med ganske tight toleranse, og etter en stund fikk man dem av for å få på en überkomfortabel kjent...
  • K
    kaper reagerte på innlegget til holmby i Sigarer og lightere. Liker Liker
    lag din egen lounge hjemme, og inviter et par mednytere♠️
  • K
    kaper reagerte på innlegget til Ole i Sigarer og lightere. Liker Liker
    Himkok og jekyll er vel de beste alternativene… Men det blir fortsatt for kaldt for meg, så enig med deg, det er trist at det ikke...
  • S
    SGG reagerte på innlegget til Preacher i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Liker Liker
    Jeg er eksil-østfolding i Bergen, så kampen om sj-/kj-lyden er tapt for mine barns del, men! Voksne mennesker (25+) som på død og liv...
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til vgru i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Elsker Elsker
    Litt av en trio det der😍 Både 1 og 3 er høyt på ønskelista
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Vermin i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    Denne med god margin. Honorable mention til beateren/jobbklokka, BlackBayPro
  • vgru
    vgru reagerte på innlegget til Vermin i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    Denne med god margin. Honorable mention til beateren/jobbklokka, BlackBayPro
  • vgru
    vgru reagerte på innlegget til jvj75 i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Elsker Elsker
    Holder ikke statistikk over klokke bruken jeg heller, men en rask gjennomgang av bildene fra 2025. Tror jeg det blir disse: Og siste...
  • vgru
    Litt av en trio det der😍 Både 1 og 3 er høyt på ønskelista
  • vgru
    vgru reagerte på innlegget til S3Watches i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    Morro tråd! For meg står det mellom Tudoren (klokken jeg har hatt lengst) og Hulken som har vært brukt mye i og siden sommeren.