Siste aktivitet

• B
    briliam svarte på tråden Tips til klokke.
    Noen som har noen tanker om Tissot PRC 100 solar (i sort med lenke)? Synes den ser veldig bra ut til den prisen. Er Tissot et decent merke?
  • andres
    andres reagerte på innlegget til Jørgen i Hvilke komplikasjoner er dine favoritter?. Liker Liker
    Simpelthen elsker JLC-en min med foudroyante. Herlig unødvendig komplikasjon, men som likevel gir mekanisk glede å beskue. Nå syns jeg...
  • E
    Du sier er Rolex struper markedet, mange har jo hevdet dette i de senere år. Men stemmer dette? Hvordan fungerer det. At de ikke selger...
  • A
    Alexismunthe reagerte på innlegget til saxxvik i Lange ventelister hos Bjerke?. Liker Liker
    De ansatte i butikk vet nok ikke mye mer så skikk en e-post, i halvåret, til kundesenteret - så er nok det den beste måten for å få...
  • Jørgen
    Simpelthen elsker JLC-en min med foudroyante. Herlig unødvendig komplikasjon, men som likevel gir mekanisk glede å beskue. Nå syns jeg...
  • Jrm
    Jrm reagerte på innlegget til Phenix i Dagens klokke. Liker Liker
  • Suften
    Suften reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Elsker Elsker
  • Suften
    Suften reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Suften
    Suften reagerte på innlegget til Moon phase i Dagens klokke. Liker Liker
  • Suften
    Suften reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker
  • TomB
    TomB reagerte på innlegget til Genta i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    Såfremt jeg ikke har bygd grunnmur, malt hytte, sportet eller hugd trær har jeg stort sett brukt min daglige beater DD, med unntak av...
  • Hammond
    Hammond reagerte på innlegget til holmby i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Liker Liker
    jeg benytter mig aldrig av stafvekontrol - ja det skulde tage sig ud! stavekontroll er satans verk👿
  • JørgenO
    JørgenO reagerte på innlegget til Loevhagen i Omega Seamaster-tråden. Elsker Elsker
    Klokka fortjener et par bilder med ordentlig kamera og lys:
  • JørgenO
    JørgenO reagerte på innlegget til Loevhagen i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    Overraskende liten og lett på hånden. Digger den sorte matte urskiva og blå bezel. AR coating er top notch. Klokka er veldig BLANK...
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til OddE i Selge Rolex kjøpt hos norsk AD. Liker Liker
    For å snu spørsmålet: Indikerer antallet Rolexer på Finn 'tatt ut', som det heter, fra AD i løpet av 2025 at et slikt svartelistesystem...