Siste aktivitet

• Golfballen
    Golfballen reagerte på innlegget til Nicolai i Slips. Elsker Elsker
    Hvis jakkeslaget ikke matcher et åtte-ni centimeter bredt slips, da er det nettopp jakkeslagene det er noe galt med. Ikke slipset ;)...
  • kire
    kire svarte på tråden Dagens klokke.
    • IMG_4069.jpeg
  • Donnerwetter
    Donnerwetter reagerte på innlegget til Loevhagen i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Liker Liker
    Nå er det vel ingen av oss som lenger skriver "mig", "dig", "aldrig", o.l. som de gjorde for 100 år siden. De som begynte med "meg"...
  • Golfballen
    Golfballen reagerte på innlegget til BigT i Dagens vin. Elsker Elsker
    Matthieu Barret lager supre viner. Prøv også Cornas og St. Joseph 😊
  • maretranquillitatis
    maretranquillitatis reagerte på innlegget til Donnerwetter i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til havarduf i Grand Seiko-tråden. Liker Liker
    I SBGH273 som jeg eier nå, sitter hi-beat (5Hz) 9S85 som er et flott urverk i seg selv, med de ekstra utfordringene som ligger i et verk...
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Carrera i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til MrRoy i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Nå er det sengetid for klokkene mine
  • Edward
    Edward svarte på tråden Slips.
    Det er nok riktig. Jeg tenker mer på vidden på selve dressen, der en ordentlig smal dress bør ha et smalere slips, men bredden på...
  • A
    Bestilte denne fra USA for en tid tilbake, og etter å ha betalt blodpris, overpris og fortolling har den stort sett bare blitt stående i...
    • IMG_1592.jpeg
  • Hvalse
    Hvalse reagerte på innlegget til Nicolai i Slips. Liker Liker
    Et velproposjonert slips måler mellom åtte og ni centimeter på det bredeste punktet, mener nå jeg. Åtte er nok best for de aller fleste.
  • Don Jon
    Don Jon reagerte på innlegget til Gin i Slips. Liker Liker
    Nei, Ringnes er ikke akkurat et stilikon med sine kjipe cowboy tørkler i halsen, det ser ikke bra ut! Det må være cravat type i silke...
  • A
    Alexismunthe reagerte på innlegget til Loevhagen i Den store Whisky-tråden. Liker Liker
    Prøver derfor et helt ukjent sak. Sikkert ikke i nærheten av Kavalan Solist, men norske alternativ er jo gøy da.
  • A
    Alexismunthe reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens vin. Liker Liker
    Le Sid 2004. I dag passet det «å ta ut» en slik til en god indrefilet med hjemmelaget kryddersmør. For de som fortsatt har en slik i...
  • A
    Takk for det! Ja, jeg fikk samme spørsmål. Takket selvsagt ja til det 😄 Har også vært innom Bjerke i Bergen noen ganger for å melde...