Siste aktivitet

• Edward
    Edward reagerte på innlegget til Golfballen i Slips. Liker Liker
    Morsom tråd! Imo er det lite som slår et flaskgrønt eller mørkeblått grenadineslips med en perfekt four in hand. Ellers er det synd at...
  • Don Jon
    Don Jon reagerte på innlegget til Golfballen i Slips. Liker Liker
    Enig (selvom jeg ikke er advokat). Jeg går alltid med slips når jeg skal opp i kredittkommitten. You salute the rank, not the person osv.
  • Golfballen
    Golfballen svarte på tråden Dagens vin.
    Petit Ours 2024. Juicy, lettdrikkelig og ikke minst, bang for the buck! Syrah er noe jeg ikke har viet mye tid til før, kanskje 2026...
    • IMG_2770.jpeg
  • A
    Alexismunthe reagerte på innlegget til Carrera i Dagens klokke. Liker Liker
  • A
    Alexismunthe reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • A
    Alexismunthe reagerte på innlegget til Raymond75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • A
    Alexismunthe reagerte på innlegget til deBalzac i Dagens klokke. Liker Liker
  • A
    Alexismunthe reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens klokke. Liker Liker
  • A
    Alexismunthe reagerte på innlegget til Smokeless i Dagens klokke. Liker Liker
  • A
    Alexismunthe reagerte på innlegget til Cuoresportivo i Dagens klokke. Liker Liker
  • Ralph
    Ralph reagerte på innlegget til uret i Patek Philippe-tråden. Elsker Elsker
  • Golfballen
    Golfballen svarte på tråden Slips.
    Enig (selvom jeg ikke er advokat). Jeg går alltid med slips når jeg skal opp i kredittkommitten. You salute the rank, not the person osv.
  • Don Jon
    Don Jon svarte på tråden Slips.
    Tiltredelse. Jeg mener at den, om enn dog sedvanebaserte, dresskoden bør opprettholdes. Før vi vet ordet av det stiller...
  • Don Jon
    Don Jon svarte på tråden Slips.
    Smaken er som baken. Med mindre man heter Ringnes, mener jeg dette passer best til mann 90+. For øvrig artig at en som mener man ikke...
  • Golfballen
    Golfballen svarte på tråden Slips.
    Morsom tråd! Imo er det lite som slår et flaskgrønt eller mørkeblått grenadineslips med en perfekt four in hand. Ellers er det synd at...
    • IMG_2776.jpeg