Siste aktivitet

• kire
    kire reagerte på innlegget til Oddemann i Æ har fire fine lænestola. Liker Liker
    Sporer litt av. Men nesten komisk å se kor godt Raastad og Relling design står seg. Teak seksjonene fra Kayser feks.
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Oddemann i Æ har fire fine lænestola. Liker Liker
    Stort sett alt Raastad og Relling designa har jo blitt klassikere. Leste et sted at det var solgt over 1.mill Siesta stoler. Solid...
  • Oddemann
    Sporer litt av. Men nesten komisk å se kor godt Raastad og Relling design står seg. Teak seksjonene fra Kayser feks.
  • Oddemann
    Oddemann reagerte på innlegget til kire i Æ har fire fine lænestola. Liker Liker
    Leiligheta er ikke klar enda, men noen stoler på plass. Peter Opsvik Pendulum
  • Oddemann
    Oddemann reagerte på innlegget til Gin i Æ har fire fine lænestola. Elsker Elsker
    Jøss! :oops: At de 2 «innrøkte» 50 år gamle stolene, arvet fra barndomshjemmet, var blitt klassikere visste jeg ikke. Det krevde mye...
  • Oddemann
    Stort sett alt Raastad og Relling designa har jo blitt klassikere. Leste et sted at det var solgt over 1.mill Siesta stoler. Solid...
  • Koonig
    Koonig reagerte på innlegget til kire i Æ har fire fine lænestola. Liker Liker
  • Koonig
    Koonig reagerte på innlegget til Gin i Æ har fire fine lænestola. Liker Liker
    Jøss! :oops: At de 2 «innrøkte» 50 år gamle stolene, arvet fra barndomshjemmet, var blitt klassikere visste jeg ikke. Det krevde mye...
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Gin i Æ har fire fine lænestola. Liker Liker
  • M
    MrRoy reagerte på innlegget til Ban i Breitling-tråden. Elsker Elsker
    Jeg synes Breitling har gjort mye riktig i det siste :) Denne hadde egentlig fortjent en egen utboksing, men jeg tar det fort og gæli...
  • kire
    kire svarte på tråden Æ har fire fine lænestola.
    • IMG_4066.jpeg
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Koonig i Æ har fire fine lænestola. Liker Liker
    Årets julegave Fra: Meg Til: Meg
  • kire
    kire reagerte på innlegget til uret i Patek Philippe-tråden. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til dyttntattn i Patek Philippe-tråden. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til dyttntattn i Patek Philippe-tråden. Liker Liker