Siste aktivitet

• Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Sciarra i Dagens klokke. Liker Liker
    Baltic chrono med ny passende lenke fra Forstner.
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Loevhagen i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Middag under åpen himmel. :)
  • crown guard
    Blir et kjapt innlegg før jeg skriver litt mer en annen dag om en king seiko jeg har begynt på. Cyymaen ble skrudd sammen i dag. Den...
    • 1000026293.jpg
    • 1000026289.jpg
    • 1000026298.jpg
    • 1000026304.jpg
    • 1000026306.jpg
    • 1000026313.jpg
    • 1000026328.jpg
    • 1000026333.jpg
    • 1000026337.jpg
    • 1000026278.jpg
  • TomB
    TomB reagerte på innlegget til JørgenO i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    En liten fun fact som ikke kommer frem så mange steder. Grunnen til at de på nye PO og Ultra Deep har titan baklokk er at heliumet...
  • Hvermansen
    Hvermansen svarte på tråden Omega Seamaster-tråden.
    Jeg har alltid likt Planet Ocean, men fascinasjonen har avtatt med hver nye «oppgradering», og nå er den endelig over.
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Bmiljete i Dagens Panerai. Liker Liker
  • bruno47
    bruno47 reagerte på innlegget til Berlu i Dagens Panerai. Liker Liker
  • bruno47
    bruno47 reagerte på innlegget til Esprite i Dagens Panerai. Liker Liker
  • bruno47
    bruno47 reagerte på innlegget til havarduf i Knivtråden. Liker Liker
    Slår et slag for Rambler. Har den i lommen hele tiden og får bruk for den overraskende ofte. Har alltid tenkt at jeg trengte en liten...
  • Oddemann
    Oddemann reagerte på innlegget til mgun i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    Blir ikke bedre 🤷🏻‍♂️😁 Peter Blake 2254.50 Planet Ocean 42 2201.51 Begge nyservet og klare for alt.
  • Benno von Archimboldi
    Benno von Archimboldi reagerte på innlegget til JørgenO i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    103.000 på gummi og 110.700 på lenke. Fikk de presentert for et par uker siden. Etter min mening er dette blitt en av de flotteste...
  • Benno von Archimboldi
    Benno von Archimboldi reagerte på innlegget til MikroKrone i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    Jeg syntes også den så bra ut på videoen @hanse postet. Tynnere, ikke dato, feite chamfers, kantete preg. Dette kommer til å bli en...
  • Benno von Archimboldi
    Benno von Archimboldi reagerte på innlegget til hanse i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    https://www.fratellowatches.com/introducing-the-new-omega-seamaster-planet-ocean-freshly-revamped-for-its-20th-anniversary-live-images/
  • westmouth
    westmouth reagerte på innlegget til havarduf i Knivtråden. Liker Liker
    Slår et slag for Rambler. Har den i lommen hele tiden og får bruk for den overraskende ofte. Har alltid tenkt at jeg trengte en liten...
  • westmouth
    westmouth reagerte på innlegget til holmby i Knivtråden. Liker Liker
    fant igjen min vesle opinel no 4 som jeg fikk for 45 år siden da mine foreldre hadde vært i paris. denne er fin i pennalet til blyanter...