Siste aktivitet

• Jone
    Jone reagerte på innlegget til lahey i Dagens klokke. Liker Liker
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til El Gringo i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    Røde tall og sort bezel, takk, men hvor er heliumventilen? Vet mange hater den, men den er liksom en del av greia
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Sciarra i Dagens klokke. Liker Liker
    Baltic chrono med ny passende lenke fra Forstner.
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Ckirkemo i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Ckirkemo i Dagens klokke. Liker Liker
  • Consigliere
    Consigliere reagerte på innlegget til gullet i Den o' store Omega Speedmaster-tråden. Liker Liker
    Jeg har aldri vært noe fan av speedmaster, men når Omega lanserte Silver Snoopy 50 års jubileum ble jeg over middels interessert. Jeg...
  • Consigliere
    Consigliere reagerte på innlegget til MaltMort i Vis oss din Datejust. Liker Liker
    Fikk telefon fra Lian forrige uke. Ba om å få tenke meg litt om og ringe tilbake dagen etter. Heiv meg rundt og ordnet med salg av en...
  • Consigliere
    Consigliere reagerte på innlegget til n808 i Vis oss din Datejust. Liker Liker
    Datejust 36, som har vært et stort ønske til mine spinkle håndledd. Kjøpt fra utlandet ny tilstand, men ikke AD, og med moms betalt, ble...
  • Donnerwetter
    Donnerwetter reagerte på innlegget til Ckirkemo i Dagens klokke. Liker Liker
  • Donnerwetter
    Donnerwetter reagerte på innlegget til Sciarra i Dagens klokke. Liker Liker
  • Donnerwetter
    Donnerwetter reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Ckirkemo i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Sciarra i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Loevhagen i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Middag under åpen himmel. :)
  • Ckirkemo
    Ckirkemo svarte på tråden Dagens klokke.
    • _IMG0992.jpg