Siste aktivitet

• MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til hanse i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    https://www.fratellowatches.com/introducing-the-new-omega-seamaster-planet-ocean-freshly-revamped-for-its-20th-anniversary-live-images/
  • Pollux
    Pollux reagerte på innlegget til gullet i Den o' store Omega Speedmaster-tråden. Elsker Elsker
    Jeg har aldri vært noe fan av speedmaster, men når Omega lanserte Silver Snoopy 50 års jubileum ble jeg over middels interessert. Jeg...
  • Pollux
    Pollux reagerte på innlegget til MaltMort i Vis oss din Datejust. Liker Liker
    Fikk telefon fra Lian forrige uke. Ba om å få tenke meg litt om og ringe tilbake dagen etter. Heiv meg rundt og ordnet med salg av en...
  • Jone
    Jone svarte på tråden Omega Seamaster-tråden.
    Ikke umiddelbart fan…. Den mangler Omega særpreget med twisted lugs blant annet. Kassen er alt for kantete. Godt tilbake til 42mm og en...
    • IMG_1001.jpeg
    • IMG_1002.jpeg
    • IMG_0999.jpeg
  • backern87
    backern87 reagerte på innlegget til havarduf i Knivtråden. Liker Liker
    Slår et slag for Rambler. Har den i lommen hele tiden og får bruk for den overraskende ofte. Har alltid tenkt at jeg trengte en liten...
  • Sciarra
    Sciarra svarte på tråden Dagens klokke.
    Baltic chrono med ny passende lenke fra Forstner.
    • 1000030617.jpg
  • lobergen
    lobergen reagerte på innlegget til Pandion i Vis oss din Datejust. Elsker Elsker
  • Donnerwetter
    Donnerwetter svarte på tråden Dagens vintage.
    • att.W9jTrZJWa6FDBBxlxZawNcPwPRywPY6UCb4TYtenpLw.jpeg
  • Auto
    Bump
  • hanse
    hanse svarte på tråden Omega Seamaster-tråden.
    https://www.fratellowatches.com/introducing-the-new-omega-seamaster-planet-ocean-freshly-revamped-for-its-20th-anniversary-live-images/
  • Bgo80
    Bgo80 svarte på tråden Vis oss din Datejust.
    Gratulerer, veldig flott. Fluted og jubilee gjør seg på Datejust.
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til MaltMort i Vis oss din Datejust. Liker Liker
    Fikk telefon fra Lian forrige uke. Ba om å få tenke meg litt om og ringe tilbake dagen etter. Heiv meg rundt og ordnet med salg av en...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til gullet i Den o' store Omega Speedmaster-tråden. Liker Liker
    Jeg har aldri vært noe fan av speedmaster, men når Omega lanserte Silver Snoopy 50 års jubileum ble jeg over middels interessert. Jeg...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Loevhagen i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker