Siste aktivitet

• Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Tannhjulet i Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition. Liker Liker
    Lenge siden det har vært moro og se på fotball. Men i går og i hele gruppespillet har det vært gøy igjen. 2ndre omgangen mot Italia i...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til gullet i Omega Seamaster-tråden. Haha Haha
    Klokken skulle brukes til å sende en laserstråle mot bla adgangskontroll bokser etc mener jeg å huske. Det jeg derimot husker best er...
  • Preacher
    Preacher svarte på tråden MJK Panerai.
    Om det var en signetring, som arvegods, såklart jeg hadde brukt den. Sivilingeniør er ikke noe statussymbol i min bok. Jobber med...
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Berlu i Dagens klokke. Liker Liker
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Jon Henrik i Den store Certina-tråden. Liker Liker
    Annonsørinnhold Certina har oppdatert DS Action Diver 38 mm med det nye DS-systemet og keramisk bezel. En skikkelig allsidig klokke i...
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Jon Henrik i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    Annonsørinnhold Certina har oppdatert DS Action Diver 38 mm med det nye DS-systemet og keramisk bezel. En skikkelig allsidig klokke i...
  • backern87
    backern87 reagerte på innlegget til Jon Henrik i Den store Certina-tråden. Liker Liker
  • backern87
    backern87 reagerte på innlegget til Loevhagen i Den store Certina-tråden. Liker Liker
    Bund på tavarepåskillpaddenedykkeklokka.
  • Berlu
    Berlu svarte på tråden Dagens klokke.
    • IMG_6317.jpeg
  • crown guard
    Ja dette med hovedfjær/mainspring er noe jeg har klødd meg litt i hodet på lenge nå. Jeg skal som sagt ta service på et king seiko 4400...
  • Oddemann
    Oddemann reagerte på innlegget til William Lumbergh i Grand Seiko-tråden. Liker Liker
    Struts fra Delugs: https://delugs.com/products/dark-grey-ostrich-leg-leather-signature-watch-strap
  • O
    OddE reagerte på innlegget til seiltid i Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition. Elsker Elsker
    Når vi har vandret hen, og staden hviler et øyeblikk Da kommer våre sønner og tar opp den gamle skikk En lek mellom muntre butuljer...
  • Hoover
    Hoover svarte på tråden Dagens vintage.
    • 20251117_160734.jpg
  • A
    Alangemann reagerte på innlegget til Oyster Perpetual i Dagens klokke. Liker Liker
  • A
    Alangemann reagerte på innlegget til Joachmm i Dagens klokke. Liker Liker