Siste aktivitet

• K
    Klokker reagerte på innlegget til Måsabjønn i Klokker til dame. Liker Liker
    Hei og velkommen hit :) Jeg bruker mest youtube for inspirasjon! Hun her f.eks, er en ganske fersk klokke entusiast som gjør alt fra å...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Chronodiver i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til Hvermansen i Dagens klokke. Liker Liker
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Genta i Sommerklokka 2025. Liker Liker
    Brukt Tudor BB58 18K i hele juli, byttet (solgt gullet) mot BB58 925 i august. BB58 er for meg den perfekte klokka pga pris, utseende og...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Run AC i Sommerklokka 2025. Liker Liker
    Sommeren er ikke over 😃
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Måsabjønn i Samletråd for remmer og lenker. Liker Liker
    Fra Aliexpress. Deler den fordi dem er såpass lange at det passer opp til 19 cm håndledd. Sømmene er gode!Tykt lær som mykner fint opp...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til eidehelg i Kjøpe Rolex Submariner som første klokke.. Liker Liker
    No-date i 124060 er riktig versjon @anon :D Den passer til alt! Og du blir ikke lei av den. Jeg har hatt mye forskjellig, men denne...
  • Watcher
    Watcher reagerte på innlegget til GrimReaper i Kjøpe Rolex Submariner som første klokke.. Liker Liker
    130k er realistisk pris for en pent brukt no-date. 10k over retail er da ikke så ille. Jeg hadde bare kjøpt en brukt, og hvis det er...
  • Måsabjønn
    Måsabjønn reagerte på innlegget til MikroKrone i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    Lorier sendte nylig ut et nyhetsbrev der de introduserte sin løsning på toolless microadjust i lenkelåsen. Når jeg så løsningen tenkte...
  • Måsabjønn
    Måsabjønn reagerte på innlegget til Jon Henrik i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    Sponset Frisk, særegen og ganske enkelt kul. Møt Rado Anatom! https://www.tidssonen.no/fargesterk-sveitser-mot-rado-anatom/
  • Måsabjønn
    Måsabjønn svarte på tråden Klokker til dame.
    Hei og velkommen hit :) Jeg bruker mest youtube for inspirasjon! Hun her f.eks, er en ganske fersk klokke entusiast som gjør alt fra å...
  • TCB
    TCB reagerte på innlegget til DJDAN i Brennevin. Liker Liker
    Det er helt riktig. Ola Dunk forbinder tequila med Sierra og salt og sitron... Smakte på en del gode tequilaer forleden: Ellers kan...
  • TCB
    TCB svarte på tråden Edinburgh - tweed jakke/dress.
    Har to Walker Slater blazere og de er veldig gode. Finishen er upåklagelig og tweeden virker å være av god kvalitet etter mange års...
  • S
    Sprint210 reagerte på innlegget til Hvermansen i Dagens klokke. Liker Liker