Zodiac-tråden

Tack känns bra och är absolut inte besviken att jag slog till :) Det var ju ganska mycket buzz när du startade tråden om just denna klocka!

Mye buzz, hvilket var vel fortjent! Dumt at de har så få forhandlere i europa, men regner med at det gikk smertefritt for deg via UK?

Jeg får forhåpentligvis inn en Super Sea Wolf til testing ila. nærmeste fremtid, så da blir det enda litt mer fart!

• Liker
Reaksjoner: Xalle
Mye buzz, hvilket var vel fortjent! Dumt at de har så få forhandlere i europa, men regner med at det gikk smertefritt for deg via UK?

Jeg får forhåpentligvis inn en Super Sea Wolf til testing ila. nærmeste fremtid, så da blir det enda litt mer fart!
Yes Inga problem med Page & Cooper kan rekommenderas om man vill prova Zodiac :) Ser fram emot mer om Zodiac och har absolut lust och prova en Zea Wolf i framtiden!

• Liker
Reaksjoner: Nicolai
18D6AC95-6BD5-462C-9AC8-C364D9A1E2B8.jpeg
Skal ikke skryte på meg noen enorm kjennskap til merkets historie, men kjøpte en Sea-Chron fra om lag 1970 av an GG på siden her for en tid tilbake. Synes det er en strålende gammel dykker, ikke er det så fryktelig mange av dem der ute heller.

Vis vedlegg 144604 Skal ikke skryte på meg noen enorm kjennskap til merkets historie, men kjøpte en Sea-Chron fra om lag 1970 av an GG på siden her for en tid tilbake. Synes det er en strålende gammel dykker, ikke er det så fryktelig mange av dem der ute heller.
Den hade jag inte tackat nej till ser ju ut att vara i väldigt bra skick! Lägg gärna upp fler bilder :)

• Liker
Reaksjoner: Mule
Finnes det noen rabattkoder en kan benytte seg ved bestilling på hjemmesiden deres?