Zenith setter ned sine priser 1 mars.

zenith_el-primero_el-primero-36000-vph_03.2040.40069.c494.jpg
zenith-el-primero-original-1969-03.2150.40069.c713-face-view.jpg

Har heller ikke fått prøvd den men vil gjerne prøve den. Føler dog designet på 42mm er hakket penere om man sammenligner side ved side. Blir rett og slett litt trangt på skiven til 38mm-versjonen.

Njaa, der tror jeg vi får være enige om å være uenige :) syntes 38 mm sin skive er mer harmonisk enn 42 mm. Liker dog plasseringen av datovinduet på 42mm bedre. Uansett en fantastisk nydelig klokke som kommer til å være min en dag.

• Liker
Reaksjoner: Guybrush Threepwood
Jeg har hatt begge på armen og mener 38mm er langt penere enn 42. Et under for meg at ingen på Sonen har en slik enda. Nå er jeg riktig nok litt konservativ på str, men har begynt å få sansen for store prangende dykkere og til og med blitt glad i Panerai, så jeg tror kanskje jeg er kurert for det. Noen liker dato på seks, jeg liker halv fem, men det er egentlig uvesentlig. Poenget er at det skjer MYE på denne klokken. Det er mange greier og farger og alt skinner (helt annerledes IRL enn på bilder som ser mer nedtonet ut). Derfor blir den litt mer beskjedne størrelsen på 38 mm roligere, og når alt er komprimert sammen fungerer det merkelig nok bedre. Det henger bedre sammen og de overlappende skivene gir mening. I tillegg blir det for mye skinnende lys skive eksponert sammen med alt blinget... vanskelig å forklare. Selvsagt subjektivt, men for meg var det ingen tvil. Den bærer stort nok for de som er vant med 40mm, og i tillegg er det størrelsen på den opprinnelige El Primeroen. Go for it! ;)

Takker for infoen. @JørgenO, fører dere de reduserte prisene? Ser David-Andersen fortsatt holder på prisene før reduksjonen.

Hei.
Kan du fjerne annonsen min slik at jeg kan få
prøve på nytt igjen. Har ligget ute en stund nå,og tenkte kansje få den litt synlig igjen hvis det er greit
Takk. :)

Mvh.

Hvis du tenker på annonsen din på kjøp og salg, er det vanlig å "svare på" sin egen annonse (ofte med ordet BUMP) slik at annonsen kommer opp til toppen igjen. Regelen er vel at du kan gjøre sånn en gang i uken, så der der du innafor med god margin.
Da kommer annonsen din tilbake på "toppen".

Ellers ville jeg overveid å legge inn et bilde i selve annonsen også, og ikke bare finn-koden. I det minste legge inn link til finn-annonsen og ikke bare koden. For min egen del blir det litt tungvindt å taste inn koder for å komme fram til annonser her inne.

Og det er en fantastisk klokke, så lykke til med salget!

Jeg var innom David Andersen på Egertorget denne uken og spurte om El Primero og prisreduksjonen. De så på meg som jeg kom med en dårlig forsinket aprilsnarr.

En av de ansatte hadde fått med seg at Otteren hadde redusert prisene på noen Zenith-ur, men det var ikke snakk om at dette var initiert fra Zenith. De hadde ingen planer om å redusere noen priser.. :confused:

Kjekt å vite for den som vurderer å kjøpe seg en ny El Primero. Ser at på nettsiden, så har de lagt seg midt i mellom før- og etterpris på tricolor.

Zenith er fantastiske klokker!
Det fineste en chronographer med El Primero urverk. Da får man ekte 1/10 sekunder. Ek fantastisk verk og god funksjon.

8

Ps. Mye for pengene!

Jeg var innom David Andersen på Egertorget denne uken og spurte om El Primero og prisreduksjonen. De så på meg som jeg kom med en dårlig forsinket aprilsnarr.

En av de ansatte hadde fått med seg at Otteren hadde redusert prisene på noen Zenith-ur, men det var ikke snakk om at dette var initiert fra Zenith. De hadde ingen planer om å redusere noen priser.. :confused:

Kjekt å vite for den som vurderer å kjøpe seg en ny El Primero. Ser at på nettsiden, så har de lagt seg midt i mellom før- og etterpris på tricolor.

Da har du nok blitt feilinformert.

Jeg har sett listeprisene, fra LVMH Tyskland, med egne øyne. Her er blant annet 36.000 vph priset til listepris 57.700 kroner – konsistent med det @JørgenO fortalte i første post.

EDIT: Prisendringen er også omtalt hos PuristSPro: http://www.watchprosite.com/?page=wf.forumpost&fi=1123&ti=1041198&pi=7454918

Redigert:
Da har du nok blitt feilinformert.

Jeg har sett listeprisene, fra LVMH Tyskland, med egne øyne. Her er blant annet 36.000 vph priset til listepris 57.700 kroner – konsistent med det @JørgenO fortalte i første post.

EDIT: Prisendringen er også omtalt hos PuristSPro: http://www.watchprosite.com/?page=wf.forumpost&fi=1123&ti=1041198&pi=7454918

Ja, jeg tviler ikke på det Otteren sier og beklager hvis det fremstod slik.

Jeg ville bare poengtere at ikke alle forhandlerne kjører samme praksis.

Med andre ord; hopp bukk over DA og hør med Otteren, dersom et El Primero-ur skal inn i boksen.

Ja, jeg tviler ikke på det Otteren sier og beklager hvis det fremstod slik.

Jeg ville bare poengtere at ikke alle forhandlerne kjører samme praksis.

Med andre ord; hopp bukk over DA og hør med Otteren, dersom et El Primero-ur skal inn i boksen.

Neida, oppfattet det ikke slik. Ville bare gjøre det helt klart hvilken av partene som formidlet korrekt info i dette tilfellet :)

• Liker
Reaksjoner: TimeFactor
Fikk Mail av Zenith sist uke at det kommer en justering av prisene ca 1. mai. Har fått listene, men ikke fått tid til å sjekke hvor mye det er. Send meg i så fall en Mail, så kan jeg sjekke prisene individuelt.

• Liker
Reaksjoner: Gubben11