Zenith setter ned sine priser 1 mars.

Fikk Mail av Zenith sist uke at det kommer en justering av prisene ca 1. mai. Har fått listene, men ikke fått tid til å sjekke hvor mye det er. Send meg i så fall en Mail, så kan jeg sjekke prisene individuelt.

Enda mer priskutt? Eller settes prisene opp igjen?

Enda mer priskutt? Eller settes prisene opp igjen?
Det blir en liten prisøkning på samtlige modeller. Alle merker gjør det en gang i året, som standard. Den siste tiden har det blitt oftere pga av utviklingen av CHF etter at de sluttet å binde den til Euroen. Zenith hadde en reduksjon på noen utvalgte modeller i mars. Disse vil stige på samme linje som resten av kolleksjonen. Det betyr at de blir litt dyrere, men at de likevel vil være strategisk priset i forhold til tilsvarende produkter og merker.

Når kommer Zenith El Primero Classic Cars i butikken @JørgenO ?
Testa Tricolor hos Gjertsen i helga. Liker den godt, men ønsker å vente til eg har "klappa" litt på Classic Cars og.
Spennande skive, sjølv om eg egentlig liker skiva på den originale tricolor meget så bra!

Når kommer Zenith El Primero Classic Cars i butikken @JørgenO ?
Testa Tricolor hos Gjertsen i helga. Liker den godt, men ønsker å vente til eg har "klappa" litt på Classic Cars og.
Spennande skive, sjølv om eg egentlig liker skiva på den originale tricolor meget så bra!
Alltid vanskelig å forutsi når nyhetene kommer. Jeg ville ikke satt penger på at den kommer før sommeren. Når det er sagt, så er den kanskje verdt å vente på. Den er skikkelig kul og akkurat litt spesiell. Nok til at den skiller seg ut, men ikke så mye at man blir lei. Det er en vanskelig balansegang.
Zenith Classic Cars.JPG