Zenith kveld hos Tidemann

Medlem
24. aug. 2009
Sted
Oslo
Utennavn.jpg

Noen som tar turen?

Ikke umulig at jeg tar meg en tur om ikke det blir overtidsjobbing :roll:

Jeg tar meg nok en tur innom, skolen er tross alt ikke så langt unna.

Alle ifra TS går med en fjær i hatten så vi kjenner igjen hverandre?

Jeg får desverre ikke møtt opp idag, desverre, men stikker nok snart innom Tidemann for å sikle litt:)

Var der og fikk med meg en masse klokkeprat.
Som vanlig meget god service, fikk prøvd en masse godsaker på armen.

NB. Hadde værken hatt eller fjær.:p

Mye flotte ur der ja!Hyggelig klokkeprat og god service.
Fikk prøve nye Zenith el Primero Tourbillon på armen...
zenithevent06092010017.jpg

Beklager billedkvaliteten men ble litt skjelven på hånda;)

Også løp du ikke? Litt morsomt å tenke på hvor mange nye BMWer du kan få for den klokken.

Hei Mathfjell,
Spøk til side: De nye tourbillonene fra Zenith. En i edelt metall , en i stål. Var ikke så ""ille"" priset.
Stainless steel modellen kostet rundt 390000,- edelt metall kostet ca 100.000 ekstra.
Så her er det snakk om mye klokke for pengene!!Legg merke til dato visningen rundt tourbillion'en.
Dette var virkelige godsaker, kanskje særlig den i stainless steel.

Så det hadde nok ikke blitt mere enn en og en halv BMW hvis jeg hadde sprunget ut av butikken;).lol

Det er jo ikke så ille pris nei, regnet brått med at man måtte ut med 700-800´jeg. Ser ut som en utrolig lekker klokke, men ikke noe jeg hadde turt å bruke. Hvertfall ikke når jeg sykler på den humpete asfalten i Oslo. Må ha vært en herlig følelse å ha noe sånt på hånden. Dumt jeg ikke rakk å ta turen.

Var i samme modus som deg J.CAT. må si jeg er imponert over zeniths nye retning. og som alltid en hyggelig klokkeprat hos tidemann.
32dfd696.jpg