Zenith kveld hos Tidemann

Medlem
24. aug. 2009
Innlegg
420
Sted
Oslo
Utennavn.jpg

Noen som tar turen?
 
Ikke umulig at jeg tar meg en tur om ikke det blir overtidsjobbing :roll:
 
Jeg tar meg nok en tur innom, skolen er tross alt ikke så langt unna.

Alle ifra TS går med en fjær i hatten så vi kjenner igjen hverandre?
 
Jeg får desverre ikke møtt opp idag, desverre, men stikker nok snart innom Tidemann for å sikle litt:)
 
Var der og fikk med meg en masse klokkeprat.
Som vanlig meget god service, fikk prøvd en masse godsaker på armen.

NB. Hadde værken hatt eller fjær.:p
 
Mye flotte ur der ja!Hyggelig klokkeprat og god service.
Fikk prøve nye Zenith el Primero Tourbillon på armen...
zenithevent06092010017.jpg

Beklager billedkvaliteten men ble litt skjelven på hånda;)
 
Også løp du ikke? Litt morsomt å tenke på hvor mange nye BMWer du kan få for den klokken.
 
Hei Mathfjell,
Spøk til side: De nye tourbillonene fra Zenith. En i edelt metall , en i stål. Var ikke så ""ille"" priset.
Stainless steel modellen kostet rundt 390000,- edelt metall kostet ca 100.000 ekstra.
Så her er det snakk om mye klokke for pengene!!Legg merke til dato visningen rundt tourbillion'en.
Dette var virkelige godsaker, kanskje særlig den i stainless steel.

Så det hadde nok ikke blitt mere enn en og en halv BMW hvis jeg hadde sprunget ut av butikken;).lol
 
Det er jo ikke så ille pris nei, regnet brått med at man måtte ut med 700-800´jeg. Ser ut som en utrolig lekker klokke, men ikke noe jeg hadde turt å bruke. Hvertfall ikke når jeg sykler på den humpete asfalten i Oslo. Må ha vært en herlig følelse å ha noe sånt på hånden. Dumt jeg ikke rakk å ta turen.
 
Var i samme modus som deg J.CAT. må si jeg er imponert over zeniths nye retning. og som alltid en hyggelig klokkeprat hos tidemann.
32dfd696.jpg
 
Hei Mathfjell,
Spøk til side: De nye tourbillonene fra Zenith. En i edelt metall , en i stål. Var ikke så ""ille"" priset.
Stainless steel modellen kostet rundt 390000,- edelt metall kostet ca 100.000 ekstra.
Så her er det snakk om mye klokke for pengene!!Legg merke til dato visningen rundt tourbillion'en.
Dette var virkelige godsaker, kanskje særlig den i stainless steel.

Så det hadde nok ikke blitt mere enn en og en halv BMW hvis jeg hadde sprunget ut av butikken;).lol

Zenith`s nye sjef, Dufor har bestemt at de nye klokkene som blir produsert skal ha samme prisleie som Zenith hadde i 1995.
Dette betyr en prisreduksjon på ca 30% GLEDELI å høre dette da de fleste merker er total overpriset etter oppgangen fram 2008 når finanskrisa kom.
 
Zenith`s nye sjef, Dufor har bestemt at de nye klokkene som blir produsert skal ha samme prisleie som Zenith hadde i 1995.
Dette betyr en prisreduksjon på ca 30% GLEDELI å høre dette da de fleste merker er total overpriset etter oppgangen fram 2008 når finanskrisa kom.

Det var et modig trekk. Håper det fungerer for dem, jeg er litt engstelig for at Zenith-eiere som har kjøpt de dyrere årgangene kan reagere negativt. Men fint for alle oss som ikke eier Zenith ennå :D