Yobokies - tid og pris?

Trulle75

Støttemedlem
Medlem
2. jan. 2012
Innlegg
2.203
Sted
Oslo
Hei,
Er det noen som har erfaring med å bestille fra www.yobokies.com ?

Jeg har sendt e-post til en yahoo-adresse jeg fant på nett, og jeg fikk ganske kjapt svar. Men kun på deler av e-posten.
Så mine spørsmål til dere er:

Hvor lang leveringstid har Yobokies til Norge?
Hva ligger de ferdig modifiserte urene på i pris?
Er urene fortsatt vanntette/trykktestet etter mods?

Det er jo ingen tilgjenglige priser på www.yobokies.com ..

Takk for bidrag!
 
Jeg har en 007 moddet av Yobokies :)

Vet ikke eksakt leveringstid, men tror jeg hadde min i løpet av en uke!

For denne skive -og viserkomboen (inkl klokke og aluminium chapter ring) betalte jeg totalt 260 USD for noen år siden.

Antar den ble trykktestet ja, har ihvertfall badet og kost meg med min ;)
 
Jeg har bare gode erfaringer med Yobokies. Har bestill deler av han flere ganger og han sender dagen eller samme dag (avhengig av tidssforskjell). Tar som regel 10-14 dager men det er jo posten sin feil.

Når det gjelder modding av ur så fikk jeg han til å anskaffe den modellen jeg ville ha moddet (SKX007) for meg. Jeg fikk ham til å bytter urskive og visere etc. samt sandblåse kasse og super oyster lenken som han også selger. Mener at det ikke tok så veldig lang tid. En uke eller to. Men det er bare å spørre om det i mailen.

Uret jeg fikk var ikke trykktestet men det gjør hvilken som helst urmaker for deg på timen og koster ikke noe særlig.

Sjekk også ut MotorCity WatchWorks de har en del kule mods som de lager på bestilling. Mange kule coatinger her.

Jeg dem til å coate monster kassen min:
5582019342_ef981e806d_z.jpg
 
Jeg har bare gode erfaringer med Yobokies. Har bestill deler av han flere ganger og han sender dagen eller samme dag (avhengig av tidssforskjell). Tar som regel 10-14 dager men det er jo posten sin feil.

Når det gjelder modding av ur så fikk jeg han til å anskaffe den modellen jeg ville ha moddet (SKX007) for meg. Jeg fikk ham til å bytter urskive og visere etc. samt sandblåse kasse og super oyster lenken som han også selger. Mener at det ikke tok så veldig lang tid. En uke eller to. Men det er bare å spørre om det i mailen.

Uret jeg fikk var ikke trykktestet men det gjør hvilken som helst urmaker for deg på timen og koster ikke noe særlig.

Sjekk også ut MotorCity WatchWorks de har en del kule mods som de lager på bestilling. Mange kule coatinger her.

Jeg dem til å coate monster kassen min:

Takk for svar begge to!
Deres erfaringer lover jo bra, og jeg satser på at det er en god grunn til at jeg får halvveis svar fra Harold.
MCWW-coatingen var utrolig kul! Jeg har sett på noen av deres prosjekter og det er helt rått hvor anderledes SKS-serien blir med mindre modifikasjoner.
 
Yobokies trykktester ikke klokkene han modder. Dette vet jeg av egen erfaring.

yup... samme her. Måtte til urmaker i norge.

Et annet OBS en skal være klar over:

Jeg bestillte en seiko mod hos en ennen modder i asia (noah fuller). Da klokken ankomm var det dugg på innsiden av glasset. Tok den til urmaker og han åpnet kassen og lot den ligge over natten. monterte og trykktestet den og den har vært fin siden. Antagelig så har det vært mye høy luftfuktighet som har blitt kapslet inn i urkassen ... :) Har ikke opplevd dette med yobokies sånn for ordens skyld
 
Det ble en SKX007 mod...
Det tok ca en uke fra bestilling til sporingsappen fortalte at uret lå på postkontoret klar til å bli hentet.

imageoygo.jpg
 
Det ble en SKX007 mod...
Det tok ca en uke fra bestilling til sporingsappen fortalte at uret lå på postkontoret klar til å bli hentet.

imageoygo.jpg

Jeg har tilsvarende erfaring. Sendte pengene på kveldstids og uret var moddet og sendt før jeg rakk å stå opp morgenen etter.
 
Hvordan bestiller man fra denne yokobies mannen?

Sender man klokka til han først for så få den i retur?
Betaling? Paypal?
 
Sendte en prisforesørsel til Yobokies om en ferdig moddet skx007 med domed sapphire på president lenke.
Venter på svar enda