Xhevdet Rexhepi

Den tikker i 58/60 takt, så jeg tenker mer balkanrytmer.
D6997E86-10E1-4929-865A-AF58ABB2C2EC.jpeg

Det er helt vidunderlig hva en slik klokke kan sette i gang av følelser og assosiasjoner. Selvfølgelig langt utenfor min prisklasse, og overraskende dyr! Hadde ikke vært i nærheten av å kunne få kjøpt den selv om jeg hadde fått solgt alle klokkene mine til ok pris og nær dobla det. Men, dette er sannsynligvis stor kunst (minst utrolig brukskunst) som enkelte av oss har stoooor glede av å følge opptakten til, og å kanskje få se og holde i en eller annen gang om vi er heldige. Hype, i aller høyeste grad, men også noe som engasjerer bredt i samlermiljøet. Den perfekt proposjonerte klokke i mine øyne er allerede skapt og forbedret og flikket på utallige ganger. Men, Rolex Daytona er ikke i nærheten av å vekke noe som denne gjør… Ikke for meg i alle fall..

Det er helt vidunderlig hva en slik klokke kan sette i gang av følelser og assosiasjoner. Selvfølgelig langt utenfor min prisklasse, og overraskende dyr! Hadde ikke vært i nærheten av å kunne få kjøpt den selv om jeg hadde fått solgt alle klokkene mine til ok pris og nær dobla det. Men, dette er sannsynligvis stor kunst (minst utrolig brukskunst) som enkelte av oss har stoooor glede av å følge opptakten til, og å kanskje få se og holde i en eller annen gang om vi er heldige. Hype, i aller høyeste grad, men også noe som engasjerer bredt i samlermiljøet. Den perfekt proposjonerte klokke i mine øyne er allerede skapt og forbedret og flikket på utallige ganger. Men, Rolex Daytona er ikke i nærheten av å vekke noe som denne gjør… Ikke for meg i alle fall..

Kjenner du prisen? Jeg er nysgjerrig :)

• Liker
Reaksjoner: Heftos
Kjenner du prisen? Jeg er nysgjerrig :)

hvis storebror kan ta 2000 laken og pagès 1000 laken så kanskje lillebror vil ligge sånn omtrent midt i mellom :D

med andre ord: en moderat fjellhytte uten strøm og vann.

eller for å rasjonalisere det ytterligere:
velg en moderat bruktbil neste gang, og dropp oppussing av kjøkken + bad, så

! swoosj !

har man en minute inerte på lanken(y)

Redigert:
  • Elsker
Reaksjoner: Matsmet
@holmby du er et G9! Takk for at du deler raust med dine kloke antakelser! Hyttedrømmen er nå lagt på peishylla!

• Liker
Reaksjoner: Genta og knb