Why do assholes love watches?

En generell oppfordring - ikke rettet mot noen enkeltpostere mao :)

Heey! Ikke bruk tiden til å rakke ned på andres klokkesmak!
Både små og store har rett til å velge den klokken de vil :)

Personligheten deres legger jeg meg ikke borti, er strengt tatt uinteressert.

En ting jeg har lært etter alt for mye tid på TS, er at det jeg i går syntes var sært, vulgært, ja beint ut stygt, begjærer jeg i dag :eek:

Så pass på, det kan hende deg også :)
 
Her går det i 48 mm Seiko på trening. De få dagene min 46 mm Omega får hvile.

BCFDD353-FA7E-42ED-88CC-71AD8349EE62-3379-0000015BCD4127BA.jpg


94240A6A-D033-4081-A732-35A618875635-3379-0000015DA494D0E2.jpg
 
Haha, stilig, det står det respekt av å tørre. Bruker du chronoen til å time sett? Og tar du den av når du røsker rundt på manualer og vektstenger? Tror ikke jeg hadde klart å hatt tankene fokusert på treningen, hadde bare tenkt "må ikke skrape den inntil noe. Må ikke..." :p
 
Redigert:
Haha, stilig, det står det respekt av å tørre. Bruker du chronoen til å time sett? Og tar du den av når du røsker rundt på manualer og vektstenger? Tror ikke jeg hadde klart å hatt tankene fokusert på treningen, hadde bare tenkt "må ikke skrape den inntil noe. Må ikke..." :p

Neida, stoppeklokke har jeg på treningsappen jeg bruker. At klokken får omgåes litt med manualer og stenger synes jeg bare er hyggelig. Den skal jo brukes :)
 
Neida, stoppeklokke har jeg på treningsappen jeg bruker. At klokken får omgåes litt med manualer og stenger synes jeg bare er hyggelig. Den skal jo brukes :)

Et halvt århundre fra nå kan du mimre med barnebarna: "Serru den ripa der, Cedric? Den fikk PO'en en gang på titallet under rekordforsøk på franskpress da krumstaget røyk og nakken gikk i lås, ja det var tider!" :)
 
Jeg tror dere gikk glipp av det Mathfjeld skrev om at po får hvile mens han bruker seiko på trening :p

De FÅ gangene, min PO er med på sikkert 9/10 treningsøkter :)

Haha, veldig bra JoLu! Fant et nytt merke på den ene lugsen i går, regner med at det er en dørkarm i nærheten med et desto strørre hakk :)
 
"You can get a perfectly serviceable watch for about fifty bucks. All watch prices in excess of fifty bucks are due to the vanity of the wearer. "

Så sant, så sant!


Vil ogå si meg enig i at Breitling er "boleklokke".
Alle mine klokkespottinger her på bygda, utenom en 'med-TSer', har vært på håndleddene til personer som har unaturlig høyt testosteronnivå og som driver lyssky aktiviteter.
Dessverre vil jeg derfor assosiere Breitling med disse karene.
 
"You can get a perfectly serviceable watch for about fifty bucks. All watch prices in excess of fifty bucks are due to the vanity of the wearer. "

Så sant, så sant!


Vil ogå si meg enig i at Breitling er "boleklokke".
Alle mine klokkespottinger her på bygda, utenom en 'med-TSer', har vært på håndleddene til personer som har unaturlig høyt testosteronnivå og som driver lyssky aktiviteter.
Dessverre vil jeg derfor assosiere Breitling med disse karene.

Ikke la en klokke styre din oppfatning av et medmenneske...

I hvert fall gi ham reasonable doubt ;)

haters_gonna_hate.jpg
 
Er det slik altså? At vi går rundt og trekker konklusjoner om andre på bakgrunn av hvilke klokker de har? Helvette heller, jeg logger av.
 
Er det slik altså? At vi går rundt og trekker konklusjoner om andre på bakgrunn av hvilke klokker de har? Helvette heller, jeg logger av.

Jepp, og jeg har et par Rolexer. Eeeh, det har vel du også. Gjett hva verden det ute sier om oss :)
 
Ingen regel uten unntak! Tyson nøyer seg med 36mm, en motkompensasjon for andre størrelser?
Mike-Tyson-Watch-Rolex-Datejust-2.jpg
 
"You can get a perfectly serviceable watch for about fifty bucks. All watch prices in excess of fifty bucks are due to the vanity of the wearer. "

Så sant, så sant!


Vil ogå si meg enig i at Breitling er "boleklokke".
Alle mine klokkespottinger her på bygda, utenom en 'med-TSer', har vært på håndleddene til personer som har unaturlig høyt testosteronnivå og som driver lyssky aktiviteter.
Dessverre vil jeg derfor assosiere Breitling med disse karene.


Tror du hadde ombestemt deg om du hadde sett meg med min Breitling.. Jeg blir sliten av å se en Sats-reklame på tv.
Jeg boler ikke, har bare liten tiss! Som ikke følgende sitat;
"Assuming the wearer is not extremely large, the size of a watch face is inversely proportional to the dick size of the wearer."

Heldigvis byttet jeg ut 47mm med 45mm, og en rolex på 40mm. Får jeg større lem av det?
 
Jeg elsker Breitlingen min og går nesten bare med den. Det kan jo ha noe med at det er den eneste klokken jeg har om dagen bortsett fra pulsklokka mi. Jeg trener styrke ja, men er antidoping. Jeg prøver heller og fjerne dopet fra styrke miljøet rundt meg. Mye kan gjøres med god motivasjon, innsatsvilje og et godt kosthold sier jeg. Men de jeg kjenner som er "Bolere" bruker både Breitling og de fleste andre klokkemerker. Noen av dem er til og med samlere. Syns det er bare bra jeg. Så det jeg skal frem til er vær forsiktig med og dømme folk bare fordi de ikke er lik og har andre interesser enn deg selv. Det var dagens moralpreken =)