Why do assholes love watches?

Er jo bare en evig misunnelig artikkelforfatter - les noe av det andre han skriver.

Fint for gawker som får hits.
 
Haha for en type. Den artikkelen er så full av tull at jeg ikke engang vet hvor jeg skal begynne. Dette er resultatet av hva som skjer når en tulling med sterke, misforståtte meninger og en god dose misunnelse skal prøve å være "cutting edge" artikkelforfatter med en potent penn. "Nolan" tror nok oppriktig at han virkelig har satt "skapet på plass" med denne artikkelen, og blant likesinnede gnomer har han nok det, men sannheten kunne ikke vært fjernere. :rolleyes:
 
Haha! Stakkars fyr :(

Fra kommentarfeltet:
what asshole with a nice watch stole your girlfriend/wife to make you so vile towards nice watches?

Men som ChristianN sier, bra linkbait.
 
Hvordan han tror folk reagerer

Opv98.gif




Hvordan folk reagerer

S25EO.gif
 
[video=youtube;4FPGJrzzq_I]http://www.youtube.com/watch?v=4FPGJrzzq_I[/video]
 
"Assuming the wearer is not extremely large, the size of a watch face is inversely proportional to the dick size of the wearer."

Det er jo ikke bare tullprat som serveres...:D

IMG_7908.jpg
 
Jeg synes den var morsom jeg :) Og jeg har møtt et par slike mennesker som han beskriver. Ikke innenfor klokkemiljøet heldigvis, men folk utenfor som flasher bil og klokke som om det sa noe fordelaktig om dem.
 
Er så forbanna lei av alle disse pumperne på treningssentre med gedigne klokker.
 
Er så forbanna lei av alle disse pumperne på treningssentre med gedigne klokker.

Mye trivelige oppgulp fra denne kanten?

Kan ikke folk få bruke de klokkene de vil og så kan du slappe av i hjørnet med den klokken du selv foretrekker ?
 
Noen har bare et større behov for og vise frem det de har. Kan være irriterende ja, men så lenge de ikke skader noen så har ikke jeg no særlig imot det ihvertfall. Bare og se en annen vei eller lukke igjen øra =)