Watches and Wonders 2026

Mens folk gnæger om Patek…..

IMG_0691.jpeg

IMG_0690.jpeg

Skuff! Hadde de oppgradert blå bb58 med Metas og T-fit hadde det nok blitt den, men nå blir det kjøp av den «gamle» i stede..

Da er det mulig du bør forte deg, for den er gått ut av sortimentet.

Selvfølgelig ganske mulig at den kommer tilbake igjen nettopp med Metas og T-fit...

Av det jeg har sett på internett fra W&W så langt så er det nok bare IWC venturer vertical og Chopard L.U.C. 1860 Areuse blue som får gå noen ekstra runder i hodet.
Hederlig omtale til den grønne fumé skiven på DJ fra Wilsdorf organisasjonen.
Skjermbilde 2026-04-14 kl. 19.58.20.pngSkjermbilde 2026-04-14 kl. 19.59.26.png
Skjermbilde 2026-04-14 kl. 20.01.22.png

• Liker
Reaksjoner: Labbos
Jeg har enda ikke sett den live, men tipper jeg kommer til å digge Ingenieur i gull med grønn tallskive og tourbillon. Det jeg imidlertid er HELT sikker på, er at prisen på 1.750.000 er noe jeg ikke digger.

iwc-ww2026-featured.jpg

• Liker
Reaksjoner: permagnar og Genta
Da er det mulig du bør forte deg, for den er gått ut av sortimentet.

Selvfølgelig ganske mulig at den kommer tilbake igjen nettopp med Metas og T-fit...
Vurderte å kjøpe på Askeland i Stavanger i dag, de har inne 1stk igjen på lager. Klarte derimot ikke å forsvare å kjøpe den til fullpris, da den nye oppgraderte bb58 i sort nå skal selges til bare 5k mer. Ble i stede en brukt på Finn, 20 lapper rimeligere.. Så får vi se om den får et comeback med oppgraderinger på sikt.

• Liker
Reaksjoner: Edward
Takk for fine oppdateringer alle.
  • Likte IWC Pilot's Venturer Vertical Drive til jeg så prisen..
  • Mye fint fra Oris, men 80'+ nå på eget urverk (113)? Har dårlige erfaringer med disse; gikk fra (dekket av garanti) 400 via 400-1 til 400-2 ila et år..
  • Rolex: Glad Explorer II ikke endres, og bryr meg ikke mer enn det, men grønn DJ var (y)