Callahan
Støttemedlem
Gratulerer min venn![]()
Egget som skulle til Amerika
Fire karar blei taua ut frå Ålesund i eit flytande egg. Dei ville redde liv – og tene 40 millionar kroner.www.nrk.no
Gratulerer min venn![]()
Fire karar blei taua ut frå Ålesund i eit flytande egg. Dei ville redde liv – og tene 40 millionar kroner.www.nrk.no
En fantastisk god og interessant dokumentar, som er verdt se. Bare synd at at et dritt-merke prøver å profitere på en slik fantastisk historie.![]()
En fantastisk god og interessant dokumentar, som er verdt se. Bare synd at at et dritt-merke prøver å profitere på en slik fantastisk historie.
Enig om å være uenig. Merker som forsøker å profitere på en historie fullstendig frikoblet fra merkets egen, høyst ubetydelige historie, er etter min mening et skikkelig d…… merke.Enig i alt du skriver foruten bemerkningen om
«dritt-merke». Synes slik bør unnlates å dele her imho.
Enig om å være uenig. Merker som forsøker å profitere på en historie fullstendig frikoblet fra merkets egen, høyst ubetydelige historie, er etter min mening et skikkelig d…… merke.
Enkelte ting fortjener å bli omtalt med sin rette benevnelse. Ellers finner jeg det festlig å bli språklig irettesatt ca 45 år etter konfirmasjonenMen bruken av substantivet «dritt» kan du unnlate.
Enkelte ting fortjener å bli omtalt med sin rette benevnelse. Ellers finner jeg det festlig å bli språklig irettesatt ca 45 år etter konfirmasjonen.