Visa mig deres Datejust! :)

IMG_3934.JPG
 
Er det noen som har kjøpt Datejust 41 med stål bezel?

Jeg er 90% sikker på at Datejust 41 blir min neste klokke. Antagelig da med stål bezel, da jeg ikke klarer å forsvare ovenfor meg selv et påslag på nesten 20k for hvitt gull bezel, selv om klokka da får et annet uttrykk.

For min del står det mellom blå og rhodium skive.
 
Nå har jeg snakket med AD og det viser seg at han har byttet skive på dette uret tidligere. Han tilbydde seg å skifte datohjul til svart og hvit, men jeg sa nei. I want my Money back, og returnerer uret. Han spurte om det var noen riper på klokka, ingen riper, men et par hairlines, jeg har jo tatt av plasten. Det var jo meningen at jeg skulle ha klokken, og den røde datoen så jeg ikke før dagen etter. Så nå har jeg sendt bestilling på et nytt ubesudlet eksemplar fra en annen klokkedealer.

Ehhh, kan de gjøre dette? Det blir litt som å selge "ny" bil med 20 mil på telleren.
 
DC6610EB-69A9-49E3-A5D3-21374583A943.jpeg

Min gamle Datejust 2. Var knallfornøyd med den. Den blå skiva var fantastisk:) Men for meg så har alltid two tone Datejust vært noe spesielt. Har i flere år prøvd å finne en slik, helst vintage, og helst fra butikk. Fant dessverre ut at 36 mm ble for lite for meg da muligheten kom opp. I går tok jeg turen til Lervik ur, og fikk prøve diverse klokker. Etter å ha tenkt meg litt om, så fikk jeg kapret drømmeklokka:) Two tone Datejust 41. Sitter støpt på handa, og nærmere END game har jeg aldri vært:)
B67027F9-C81C-4BEA-BAF0-E9FA025FC646.jpeg