Vis oss klokkegavene til kjærestene deres

Kjøpte denne som 5års gave til frøkna

Hun er selvsagt strålende fornøyd!

361jm.jpg

Inspirert av hun her:

Kjøpte jeg denne:

En stund hadde hun denne (men er fornøyd med oppgradering til Daytona):

Hun har også være innom PAM (hun er en flipper av rang:p):

Denne fikk hun til bryllup ++ (har den ennå):

Også bruker hun mine andre etter dagsform og behov.

• Liker
Reaksjoner: Edzilla og mutriakis
Fruen er null og niks interessert i ur. Har vært innom (mange) urmakere opp igjennom, men det blir alltid lagt ned veto mot at noe slikt skal på hennes arm.

En tur innom Panerai boutiqe i Paris, fikk henne imidlertid litt på glid mot denne:
5d163cbceeddf8705d9c53364be6c39c_zpsylwr7oxe.jpg

Så vi får se hva det blir til;)

Inspirert av hun her:

Kjøpte jeg denne:

Også bruker hun mine andre etter dagsform og behov.

Iom at jeg trengte penger til å kjøpe Patek måtte et par klokker selges, så kona fikk velge om hun ville beholde Hulken eller Daytonaen, og hun valgte Hulken:) Så nå har hun den og Daytonaen er solgt:(

Iom at jeg trengte penger til å kjøpe Patek måtte et par klokker selges, så kona fikk velge om hun ville beholde Hulken eller Daytonaen, og hun valgte Hulken:) Så nå har hun den og Daytonaen er solgt:(

Selger du konas ur for å kjøpe Patek til deg selv?
Er det dette som kalles felles økonomi?

Bra du ikke dro denne lengre:) Jeg solgte iallefall ikke kona!

Felles økonomi, styrt av kona, men egen klokkeøkonomi!

Og hun kunne velge:)

Ååånei, hun har ikke fått SÅ mange Rolexer av meg:) Kun en Daytona (og en Date for lenge siden). Så stjal hun min Hulk.

Måtte forresten selge et tante og ei lunge i tillegg til Daytonaen for å finansiere PP-en.... - definitivt verdt det!

• Liker
Reaksjoner: Gin
Madammen bruker 16570 80% av tiden, når hun ikke vil ha 14060 for å variere. Hun fikk den for snart 2 år siden.

Selv så bryr jeg meg ikke om "his and hers", men det ble nå en gang slik helt tilfeldig at hun ville ha en 16570 og min første Rolex ble en 216570.

10661152_714702658599182_182240809_n.jpg