Vis oss klokkegavene til kjærestene deres

Det ble denne til kona i april etter fødsel. Det var velfortjent og spiren til klokkeinteressen der i gården. Gruer meg til neste steg opp.

IMG_0064_zpsaff878e3.jpg
 
Redigert:
@kasmir: Den var lekker! Hvilken Airking (modellnr.) er dette?

EDIT: Fant det selv, tror jeg — 114200/3.
 
Redigert av en moderator:
Fruen fikk denne til en rund dag i juni og den har nærmest ikke vært av siden. Det eneste som kan få den av, er i følge henne, en "hulk" men da kun i kortere perioder. Et godt utgangspunkt for en "joint effort" skulle man tro.

 
  • Liker
Reaksjoner: Trifide og mutriakis
Prøvde først med denne. Brukt, men nyservet og fin. 26mm ble litt for puslete, og så var det visst feil farge, og veldig sliten boks osv...:)

IMG_1592.jpg


Senere, som en slags barselpresent, ble det en ny midsize 32mm med hvit skive. Great success, brukt og misbrukt hver dag siden.

IMG_6808.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Trifide og Callahan
Because she deserves it :)

AACW9yDUgQJCA1lj7GMCp1Cwa



Det er få tidspunkt på året som passer bedre enn julen til å gi henne mer enn min vanlige fulle oppmerksomhet.

I år ble det for vanskelig å komme rundt Lady Fjord fra Bruvik i Rose, så den kom i hus i dag. Må innrømme at det er den første klokken derfra jeg ikke klarte å la være å kjøpe. Den er også større enn jeg tenkte, og blandingen av elegant og sportslig er god. Nå håper jeg hun liker den :)

Cartier Mini Santos'en i gull/stål var 2009, så kom noen smykke-år. Fjoråret ble en Rado i høyglans stål og svart med stener på rund sort skive uten bezel.

Julen er en fin tid, selv når man ikke får gå med alt man kjøper :)

Hva gjør dere til jul i år, mine Herrer?

Julen%202014.jpg

Rado.jpg
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Callahan
Inspirert av hun her:


Kjøpte jeg denne:


En stund hadde hun denne (men er fornøyd med oppgradering til Daytona):


Hun har også være innom PAM (hun er en flipper av rang:p):


Denne fikk hun til bryllup ++ (har den ennå):


Også bruker hun mine andre etter dagsform og behov.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla og mutriakis
Fruen er null og niks interessert i ur. Har vært innom (mange) urmakere opp igjennom, men det blir alltid lagt ned veto mot at noe slikt skal på hennes arm.

En tur innom Panerai boutiqe i Paris, fikk henne imidlertid litt på glid mot denne:
5d163cbceeddf8705d9c53364be6c39c_zpsylwr7oxe.jpg

Så vi får se hva det blir til;)
 
Inspirert av hun her:


Kjøpte jeg denne:


Også bruker hun mine andre etter dagsform og behov.

Iom at jeg trengte penger til å kjøpe Patek måtte et par klokker selges, så kona fikk velge om hun ville beholde Hulken eller Daytonaen, og hun valgte Hulken:) Så nå har hun den og Daytonaen er solgt:(

 
Iom at jeg trengte penger til å kjøpe Patek måtte et par klokker selges, så kona fikk velge om hun ville beholde Hulken eller Daytonaen, og hun valgte Hulken:) Så nå har hun den og Daytonaen er solgt:(

Selger du konas ur for å kjøpe Patek til deg selv?
Er det dette som kalles felles økonomi?