Tja, ha den på litt til du, mens jeg sender postadressen min per PMNår jeg tar på meg denne her, lurer jeg på om jeg ikke skulle gi bort de andre. Hver gang. Helt sant.
Vis vedlegg 21189
Lars Birger
Tja, ha den på litt til du, mens jeg sender postadressen min per PMNår jeg tar på meg denne her, lurer jeg på om jeg ikke skulle gi bort de andre. Hver gang. Helt sant.
Vis vedlegg 21189
Lars Birger
Jeg er såpass grønn i Seikoverdenen, at jeg må spørre hva dette er? Bortsett fra det åpenbare selvsagt
Den er lik SKX007 bortsett fra skiva. Disse ble kun produsert i små antall i Asia for å teste markedet. Finnes også en pepsi modell av denne som heter SKX401 som er hakket vanskeligere å få tak iJeg er såpass grønn i Seikoverdenen, at jeg må spørre hva dette er? Bortsett fra det åpenbare selvsagt![]()
Denne er uhørt flott! Hadde det vært en '86, måtte jeg ha kjøpt den av degJeg er jo veldig svak for pepsi, og iom. at jeg faktisk har på meg denne i dag så passer det jo fint å poste den her: 6309-729A, fra 1987
![]()
![]()
He he,.. da står jeg fritt til å sette prisen, sant? Nei skal ikke selge. Det er vanskelig nok å finne disse i en slik tilstand.Denne er uhørt flott! Hadde det vært en '86, måtte jeg ha kjøpt den av deg![]()