Vis oss din Rolex GMT

IMG_8159.jpeg

Absolutt! Det er noe eget med Rolex, og syntes Batman er en fin fargekombo. Men jeg liker å veksle mellom den og noen som går mer under radaren.
Trives med jubilee, men lurer på å skifte til oyster i sommer, litt mer sporty vibe.
Kult, mulig jeg bli hengt nå. Men for meg er BLNR den ultimate GMT fra Rolex med riktig farger som indikerer natt og dag. Blir aldri klok på hva som er penest av jub og oyster (kommer vel an på hva annet man har i samlingen)

• Elsker
Reaksjoner: Bgo80 og GrimReaper
Kult, mulig jeg bli hengt nå. Men for meg er BLNR den ultimate GMT fra Rolex med riktig farger som indikerer natt og dag. Blir aldri klok på hva som er penest av jub og oyster (kommer vel an på hva annet man har i samlingen)
Det er jo i aller høyeste grad en smakssak, men jeg heller mot Oyster på Batman og Jubilee på Pepsi. Aner ikke hvorfor, jeg bare synes de kler det best.

Min er Mk.1 og den kom bare med oyster, men jeg er rimelig sikker på at jeg hadde valgt det uansett om jeg hadde kjøpt en Mk.2 i dag.
En eventuell Coke synes jeg også tar seg best ut på oyster. Men Pepsi - Jubelee all day long.

• Liker
Reaksjoner: OCD og Pano