Ja, det finnes. Jeg har det til mine gummireimer. Big Pilot 43mm.Finnes foldespenne til original IWC gummireim?
Finnes foldespenne til original IWC gummireim?
Fordrer at gummireima passer i festet til foldespenna.Er det ikke bare å ta en spenne fra en skinnrem?![]()
Vet du om IWC også har 20mm? Eller har bp 43mm 20mm lugvidde?Ja, det finnes. Jeg har det til mine gummireimer. Big Pilot 43mm.
Vis vedlegg 383725Vis vedlegg 383726
BP43 har 21mm lugsFordrer at gummireima passer i festet til foldespenna.
Vet du om IWC også har 20mm? Eller har bp 43mm 20mm lugvidde?
Kjøpte ikke du nylig 20mm original IWC gummireim? Vet du om de også kommer med foldespenne?BP43 har 21mm lugs
Vil tro du kan bruke samme spenne som på BP43. Spennen er 18 mm.Kjøpte ikke du nylig 20mm original IWC gummireim? Vet du om de også kommer med foldespenne?
Kommer på pin buckle.Kjøpte ikke du nylig 20mm original IWC gummireim? Vet du om de også kommer med foldespenne?
Flott klokke med bra løsning på «viser over dato-problemet»Stor dag i dag! Min IWC Mark XVII er endelig tilbake fra full service i Sveits - så god som ny. Leverte den inn til full spa-behandling rett etter at jeg kjøpte den i desember, så har jo ikke fått noen glede av den ennå. Men ser frem til å gi den mye armtid nå.
Mark XVII er min nye favoritt i Mark-serien. Flott og lettlest skive. Fin symmetri med tallene på skiven, og jeg liker at ikke alle tallene fra 1-12 er med. Det åpne datovinduet + viserne minner om instrumentene i en cockpit, så pilot-temaet er veldig tilstede. Datovinduet og den lille røde pilen skiller den litt ut og gir et lite hint av farge der de andre i serien blir ganske kjedelige etter min smak. Datovinduet er faktisk litt praktisk også ettersom det er mulig å finne ut hvilken dato det er selv om viserne skjuler vinduet delvis
Vis vedlegg 395767
Vis vedlegg 395768
Vis vedlegg 395769