Denne var flott! Vi tåler glatt flere bilder av denne.Vis vedlegg 62503 Ny Ingie Laureus, fantastisk lekker og langt bedre bærekomfort enn min tidligere så topptunge.
Takk til Otteren i Stavanger for rask og god service!
Savner så sårt min gode Ingy med den fantastiske lenken. Men hva legger du i uttrykket Laureus, Rocky?Denne var flott! Vi tåler glatt flere bilder av denne.
IWC lager noen spesialmodeller i et begrenset opplag på 1500 klokker, alltid med blå skive og hvor endel av prisen på klokka går til Laureus sport for good foundation.Savner så sårt min gode Ingy med den fantastiske lenken. Men hva legger du i uttrykket Laureus, Rocky?
Vis vedlegg 62503 Ny Ingie Laureus, fantastisk lekker og langt bedre bærekomfort enn min tidligere så topptunge.
Det var 3227, her ser du forskjellen!...men hvilken modell var din tidligere så topptunge?
Kunnskapsmengden bare øker og øker med kontaktene man har her på forumet.IWC lager noen spesialmodeller i et begrenset opplag på 1500 klokker, alltid med blå skive og hvor endel av prisen på klokka går til Laureus sport for good foundation.
Utrolig lekker!Vis vedlegg 62503 Ny Ingie Laureus, fantastisk lekker og langt bedre bærekomfort enn min tidligere så topptunge.
Veiledende pris er 63k, denne modellen er utgått og finnes bare i 1500 eks.Utrolig lekker!
Er det lov å spørre om pris?
Vis vedlegg 62559 Var ute og lufta bikkja og klokka, blåfargen på skiva i dagslys er fantastisk.
Hvilket urverk? Samme som resten av den utgåtte Genta-serien?
Vis vedlegg 63479 Fikk gummi til Ingien ifra Otteren idag, genialt lett å skifte og svært bra komfort. Bærer nesten like behagelig som Aquanauten!