Vis oss din IWC Ingenieur

IMG_0007.PNG
...men hvilken modell var din tidligere så topptunge?
Det var 3227, her ser du forskjellen!
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: holmby og Preacher
IWC lager noen spesialmodeller i et begrenset opplag på 1500 klokker, alltid med blå skive og hvor endel av prisen på klokka går til Laureus sport for good foundation.
Kunnskapsmengden bare øker og øker med kontaktene man har her på forumet.
Tusen takk, Rocky1.
 
Utrolig lekker! :)

Er det lov å spørre om pris?
Veiledende pris er 63k, denne modellen er utgått og finnes bare i 1500 eks.
Kanskje Otteren i Stavanger har flere, mener han har svart og hvit skive som koster litt mindre. Men denne Genta design ingenieuren er utgått og erstattet med en helt annen design nå i 2017.
 
Hva tenker vi om den nye cleane IWC Ingenieuren (ref IW357001 evnt (2/3)) ? Jeg angrer litt på at jeg solgte min 3239-04 i fjor og vurderer å teste den nye, da med svart dial. Noen som har noen tanker/meninger? :)
 
Testet den nye Ingenieur classic på hånden og ble veldig positivt overrasket! Mye finere i virkeligheten enn på bilder. Hva synes folket? Flere som har testet eller kanskje til og med gått til innkjøp? :)

ing.png
 
Redigert:
Liker den godt, men... Det står ikke Ingenieur på skiven, burde hatt 80110/82110-verket, og snart komme i en Laureus-utgave med blå sunburst skive.:)
 
Liker den godt, men... Det står ikke Ingenieur på skiven, burde hatt 80110/82110-verket, og snart komme i en Laureus-utgave med blå sunburst skive.:)

Enig i det, men kanskje de kommer med flere versjoner på sihh 18? :) Kun den svarte som kommer på lenke p.t. blant annet. Jeg likte ihvertfall dimensjonene og uttrykket den ga på armen.