Vis oss din IWC Ingenieur

Denne er feit! Gratulerer!
45mm?
45,5mm ;)

369AECFD-84F8-4BC4-8A24-4337D9BC2376.jpeg

Jeg har egentlig aldri vært noe opptatt av Ingenieur før nå. Beklager dumt spørsmål, men har det vært et design skifte her? Jeg synes ikke de modellene jeg ser på IWC sine sider ser "riktige" ut? Eller blir jeg lurt av bildene på mobilen min?

Jeg har egentlig aldri vært noe opptatt av Ingenieur før nå. Beklager dumt spørsmål, men har det vært et design skifte her? Jeg synes ikke de modellene jeg ser på IWC sine sider ser "riktige" ut? Eller blir jeg lurt av bildene på mobilen min?

De har endret design og du har helt rett i at de ikke ser "riktige" ut;) Det er vel kanskje smak og behag, men "Genta Ingenieuren" er "riktig" for meg:)

• Liker
Reaksjoner: Phenix, GJB og EBH
Det har vært et voldsomt designskifte ja, og ikke til det bedre dessverre.

• Liker
Reaksjoner: Ban og EBH
De som selges nye i dag er faktisk de som ligner mest på originalen fra 1954. Men jeg er enig i at Genta designet er flott. Men det er altså dagens modell som er mest tro mot originalen.

Modell fra 1954
IWC-Ingenieur-1954.jpg

Dagens modell
Ny modell.jpeg

Av nyere modeller er det nok jubileumsutgaven som denne som ligner aller mest på originalen
Ingenieur.jpg