Den fineste av de alle….
Takker, det er ikke ofte disse kommer for salg i Norge. Den kom her på TS, og jeg byttet den i en Rolex da (likt, noen år siden). Rent økonomisk det dårligste byttet jeg har gjort noensinne, men klokken er 100 ganger mer spennende.Den fineste av de alle….![]()
Enig - den var veldig kul. Men så vidt jeg husker var den også litt stor 44mm(?) og ikke så veldig vanntett. Gi meg 40 mm og 200 meter.Håper de kommer med et vintage design.
Kan ikke fatte og begripe at de sluttet med denne serien.![]()
![]()
Enig - den var veldig kul. Men så vidt jeg husker var den også litt stor 44mm(?) og ikke så veldig vanntett. Gi meg 40 mm og 200 meter.
Nye Aquatimere ble ikke vist på messen. Men vi har fått vite hva som kommer. Det kommer svart og blå automatic på gummireim og svart automatic på lenke. Utseende og dimensjoner er som før, men innmaten er byttet ut med in-house verk. I tillegg kommer blå chronograph tilbake med samme verk som før. Eneste synlige forskjell er at de blå ikke lenger har Cousteau link og gravering på baklokket. Produksjon og tilgang blir ekstremt begrenset uten at det er limited edition.Kom det noen nyheter rundt Aquatimer under W&W eller @JørgenO ?
Bump
Vis vedlegg 305041
Vis vedlegg 305042
Vis vedlegg 305043
Endelig kan eg også poste i denne tråden.