Vis oss din GRAND Seiko!

3D020F80-FDD6-41F9-8280-9DCB73E0AF1F.jpeg
 
Hvordan holder den helpolerte kassen på SBGW231 seg ift. vanlig bruk? Vurderer denne sterkt, synes den ser helt fantastisk ut. Ingen erfaring med verken GS eller Zaratsu-polering.

Her har bildene til @Kohe321 og @bragemann bidratt veldig :D Dere har kanskje noen innspill her?
 
  • Liker
Reaksjoner: bragemann
Hvordan holder den helpolerte kassen på SBGW231 seg ift. vanlig bruk? Vurderer denne sterkt, synes den ser helt fantastisk ut. Ingen erfaring med verken GS eller Zaratsu-polering.

Her har bildene til @Kohe321 og @bragemann bidratt veldig :D Dere har kanskje noen innspill her?

Etter en måned med denne på armen i hverdagen så kan jeg si at den holder seg veldig godt. Det finnes kun noen hairlines på siden av kassen som kommer fra nattbordet. :)

Her er et helt nylig bilde.

49913539362_b90dba8d2d_h.jpg
 
Hvordan holder den helpolerte kassen på SBGW231 seg ift. vanlig bruk? Vurderer denne sterkt, synes den ser helt fantastisk ut. Ingen erfaring med verken GS eller Zaratsu-polering.

Her har bildene til @Kohe321 og @bragemann bidratt veldig :D Dere har kanskje noen innspill her?
Har ikke hatt den så lenge at jeg har pådratt meg noen merker enda, men behandler ikke denne noe annerledes enn de andre klokkene mine. På en mer casual reim føles dette som en klokke som kan brukes til det meste. Den er jo også ganske nett av størrelse, så det er heller ikke klokken man slår borti ting i hytt og gevær.
9BBBA5EA-D2A6-4538-A148-DFA90AE31583.jpeg
 
Takk for svar @Kohe321, @Sylar og @bragemann :)

Høres veldig lovende ut. Forventet selvfølgelig ikke at den ville være immun mot riper, men heller ikke at den er en ripemagnet. Får prøve den til uken så håper jeg at den er like lekker i levende live så det blir handel.

At den kler casual reimer og kan benyttes til det meste er jeg helt enig i @bragemann. Kult med et dressur som ikke bare er det :)
 
  • Liker
Reaksjoner: bragemann og Kohe321