Vis oss din #fivewatchcollection!

I kategorien «mellomklasse» nominerer jeg disse fem;
SEIKO Turtle
Doxa Sub 300 Carbon Aqualung
Tissot PRX
Tudor BB58
Panerai 562 (titan)

Her har man bang for buck, ulike merker og materialer, og noe for nesten enhver anledning, dog med en lite slagside til mere våte jobber :)
IMG_9444.jpeg
 
Hello
Min fivewatch . Må også si at etter og ha fått restatt passordet på den eldgamle mailen min så føles det godt og poste på ts igjen- men føler meg også gammel !

Tissot stylist
Medio 70 tallet?
Ble 40 nå i april - og tenke at det faen meg var på tide med noe i ekte gull.

Mad
Trakk «vinnerlodd» bruker den til alt - bryr med minimalt om at den ikke går under skjorte mansjetten - men det er kanskje også litt poenget med den klokken. Jeg elsker den og slo meg aldri og selge deg i perioden jeg sikkert kunne ha tjent en slant

Omega tc 2
Dødsfet design . Ganske avantgard når den kom. God byggekvalitet og gir en ok omega følelse . Morsomt med noe som ikke alle har . Eller vil ha ?

Ranger
Funker alltid liksom . Noen synes den er for plain. Jeg liker den

Nomos campus club
Super digg klokke synes jeg. Lav . 38,5 mm med lange lugs . Passer til jeans men også pent
 

Vedlegg

  • IMG_3207.jpeg
    IMG_3207.jpeg
    88,5 KB · Visninger: 0
IMG_4394.jpeg


Nr. 1: Blancpain X Swatch - Fordi alle samlinger trenger en litt useriøs klokke som mest bare er på gøy

Nr. 2: Daytona i roségull med baguette-skive - Litt blingfaktor men samtidig en klokke som kan fungere til nærmest alt. Liker at denne skivekonfigurasjonen er den mest uvanlige av dem alle og baguetter er så enormt mye penere enn standard diamanter.

Nr 3: Lange 1 Moon Phase - Fordi det er det mest high end av serieproduserte klokker i mine øyne. Elsker designet som gjør at man aldri går lei av den selv om det er en dressklokke

Nr. 4: Yacht-Master i roségull - Rått alternativ til Sub som ikke blir like kjedelig. Elsker designet og elsker komforten på den.

Nr. 5: Hublot Unico 42mm i roségull - Klokken jeg ALDRI ville kjøpt for 10 år siden. Noe full circle her hvor jeg gir F i hva som er kult og ikke kult blant «klokkekjennere». Helt rå sommerklokke med in house flyback-verk.

Ingen klokker i stål kan jeg også like :mrgreen: