Vis oss din Datejust

Tatt for noen dager siden. 1601 på blå perlon.
52C046AD-29B5-4FEE-A2AC-5447D4922B24.jpeg
 
Grattis og velkommen i klubben! :)

Takk, takk :)

Jeg får skylde på at jeg relativt nylig har passert 40, tror kanskje alderen spiller en rolle for valget av klokke :eek:

Det er vel ingen hemmelighet at jeg har (hatt) preferanse for dykker- og sportsur, men plutselig traff "pensjonistlenke" og slank kasse meg:oops:
 
  • Liker
Reaksjoner: Pollux og Hansaeng
Jepp, og helt ny fra norsk AD :)

Jeg kjøpte selv en helt like klokke, men med grå skive, for kun få mnd siden. Slank kasse og nydelig på armen. Jeg solgte den for å få råd til en submarinere. Angrer selvfølgelig veldig på dette, så denne må inn igjen.

Litt usikker på om jeg skal være så "gærn" å prøve blå skive, eller om jeg går for det trygge nok en gang.

Er det antrekk den blå ikke funker med, eller går den også til alt som den grå?

:)
 
Jeg kjøpte selv en helt like klokke, men med grå skive, for kun få mnd siden. Slank kasse og nydelig på armen. Jeg solgte den for å få råd til en submarinere. Angrer selvfølgelig veldig på dette, så denne må inn igjen.

Litt usikker på om jeg skal være så "gærn" å prøve blå skive, eller om jeg går for det trygge nok en gang.

Er det antrekk den blå ikke funker med, eller går den også til alt som den grå?

:)

Sub må man jo ha, ja takk begge deler ;)

Jeg kan ikke se for meg at det skal være noe forskjell på blå og grå skive i forhold til antrekk, men det er sikkert noe i motepolitiet som har synspunkter på dette.
 
Hei igjen,
Har for alvor begynt å like pesjonistutgaven av Datejusten også, Two tone :confused:
Jeg definitivt ikke skryte på meg å være noen moteløve, så spør dere, kanskje dere har bedre stil;) Hva slags antrekk tenker dere er naturlig med en Two tone, funker det bare til dress/fin stas, eller går det til mer avslappet stil og farger også?:cool:
 
Hei igjen,
Har for alvor begynt å like pesjonistutgaven av Datejusten også, Two tone :confused:
Jeg definitivt ikke skryte på meg å være noen moteløve, så spør dere, kanskje dere har bedre stil;) Hva slags antrekk tenker dere er naturlig med en Two tone, funker det bare til dress/fin stas, eller går det til mer avslappet stil og farger også?:cool:

Den går til alt!
 
Synes ikke alderen skal ha noe betydning for hvordan klokken skal se ut, jeg :D Jeg er 23 og er storfornøyd med DJ :) Nå har jeg riktignok ikke denne «pensjonistlenken», men jeg fikk låne en two-tone i en helg og kunne lett kjøpt en! Legger ved bilde av min egen og nevnte two-tone :rolleyes:
BCC43C4A-66CF-48D5-BEE4-D895B9F7B9CE.jpeg
1B1EA1C2-7491-4EDB-9396-00E140A356C1.jpeg