Vis oss din Datejust

image.jpg
 
Her ser dere forskjell mellom den gamle og den nye Datejust 36.
Legg merke til smalere lugs, større krone, ny lås på jubilee lenken, og nye end links.
Er også endringer på skiven med nye indekser blant annet.
Vis vedlegg 98127 Vis vedlegg 98128 Vis vedlegg 98129 Vis vedlegg 98130

Hvordan er det med «hidden clasp»? Var dette på utgående modeller i gull/twotone og nå erstattet med vanlig Oysterclasp? Eller er det bare stålversjonen som hatt hidden?
 
Hvordan er det med «hidden clasp»? Var dette på utgående modeller i gull/twotone og nå erstattet med vanlig Oysterclasp? Eller er det bare stålversjonen som hatt hidden?

Hidden clasp er bare på den utgående modellen. Ny oysterclasp gjelder på de nye i TT. Tipper den også kommer på SS-modellene som sannsynlig blir lansert på Baselworld i 2019.
Både SS og TT Datejust36 har hatt hidden clasp. SS-modellen i 36mm med hidden clasp er fortsatt i salg BTW.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Jørgen
Særdeles pent eksemplar @Edzilla! Kan tenke meg en slik selv.

Hyggelig å høre @Tobbywei
Tror mange har «glemt» DJ36 i Rolex-katalogen. Er nok blitt slik at de større modellene får mest oppmerksomhet. Men jeg synes DJ36 er en perfekt hverdagsklokke. Fungerer like fint til jobb som til hverdags og fest. Selv med mine hårete armer så synes jeg den er stor nok, men langt fra liten som mange mener.
 
  • Liker
Reaksjoner: Tek og Tobbywei
Hyggelig å høre @Tobbywei
Tror mange har «glemt» DJ36 i Rolex-katalogen. Er nok blitt slik at de større modellene får mest oppmerksomhet. Men jeg synes DJ36 er en perfekt hverdagsklokke. Fungerer like fint til jobb som til hverdags og fest. Selv med mine hårete armer så synes jeg den er stor nok, men langt fra liten som mange mener.
For ordens skyld @Edzilla, er det sølv eller hvit skive på denne? Beklager, men skylder på alderen;)