Virker dette suspekt?

Så en 2253.80 er utelukket? Eneste blå jeg vet om med sverdvisere. Men den er nice den også :)

22538000-20.png

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Det må da være denne du skal ha, Rambutan!

Ah!! Dere altså:p

Nå har jeg fått noe nytt å vurdere, den er lekker men hva er mm på den?
Ønsket er Omega med lekre waves og blå farge.:D

Jeg går ikke videre med den munnstutte karen fra Nederland, det er sikkert. Har man en dårlig magefølelse så har man det og da er det best å la vær. :)

Kan dette være noe for deg rambutan?
36mm, automatic, fin og sjelden klokke.

R0433_20120301150901_4_800x800.jpg

http://www.rgtime.com/en/watch_info.php?watch_id=1804&page=1&1957818470

Nja, den ble litt to much! :p
Men størrelsen er perfekt;)
Det hele startet når jeg var innom vår lokale rolex sjappe, og de hadde tilfeldigvis en 300m midsize quartz der. Da ble jeg solgt,problemet var bare det at den var quartz. :p Jeg må se litt mer på electric blue. Syntes kanskje den ble litt mer maskulin.

"Stå på krava"! Ønsker du deg blå skive med bølger, syns jeg du har tatt det rette valget. Selgeren du snakker om er jeg enig med de fleste her; ligg unna.

Jeg har denne klokken i full-size, og elsker den. Dessverre har asylet her fått meg til å tenke på å bytte viserene til sverdvisere. Jeg lar "ballen" ligge noe mer, da jeg enda ikke er sikker.
Klokken forsvinner aldri fra boksen :)

Den polerte bezelen gir jo klokken en liten bling-faktor. Akkurat passe til en dame av ditt kaliber. Trur eg...
Hahaha! :p
Det har jeg monster'n til, bra å dra på byen med også, sånn at jeg ikke dør dagen derpå fordi mine litt dyre kokker har fått seg en smell! :cool: merk: vi snakker da skikkelig rotbløyte:p
Men joda, du har noe rett i det minutman;)

Walk away! Du ønsker ikke å handle med noen som ikke kan komunisere ordentlig, om de er en ass nå, hvordan tror du de er om noe skjærer seg?

+1, veldig godt poeng.

Seamasteren med sverdviserne er utrolig lekker. ;)

Er selv av den oppfatningen vil ikke gjøre en deal med noen som virker så lite interessert. Det var også godt å høre at dere tenker det samme, lurte jo litt på om det var normalt å møte på slikt.:rolleyes: