Virker dette suspekt?

Medlem
6. nov. 2011
Innlegg
2.111
Hei

Jeg driver å snuser rundt på en Omega seamaster 300 midsize blå. Har vært inne på chrono 24, og funnet en der. Jeg skrev til dem som selger at jeg var interessert men ønsket å se bedre bilder og spurte også om det var en ripe i glasset (det så sånn ut på bildet). Sa også på bakgrunn av dette var det også vanskelig å gi noe bud. Jeg var hyggelig på meldingen. Fikk svar i dag, meget kort svar! Det hadde jeg rett i og glasset skulle byttes idag, men prisen var ikke opp for diskusjon. Engelsken var ikke spesiellt overbevisende heller...
På den aktuelle annonsen står det at det er auto og ikke quarz, men når jeg gikk inn på deres nettside så var det ingen auto,men derimot en midsize quartz. Jeg blir litt betenksom og lurer litt på hva dere mener om saken? Selger er fra Nederland og er premium trusted seller.

Dere sier at man skal kjøpe selger, har jeg gjort noe galt i den prosessen siden det var så lite hygglig svar tilbake? Eller er dette rett og slett en dårlig greie?

Det var hverken hallo eller vennlig hilsen... Er dette vanlig?

:)
 
Klokken på bildet ser grei ut den, men det hadde selvsagt gjort seg med noen bedre bilder. At de ikke ønsker pruting er en ting, men at de ikke svarer høflig og ordentlig er noe annet.

Det skal vel noe til at de sender deg en annen klokke enn den på bildene, og den er iallefall automatisk.
 
Klokken på bildet ser grei ut den, men det hadde selvsagt gjort seg med noen bedre bilder. At de ikke ønsker pruting er en ting, men at de ikke svarer høflig og ordentlig er noe annet.

Det skal vel noe til at de sender deg en annen klokke enn den på bildene, og den er iallefall automatisk.

Prisen er ikke noe issue, men tonen på mailen jeg fikk tilbake var sær. Mailen jeg sende var spørrende men hyggelig i tonen. Det eneste jeg fikk til svar var at jeg hadde rett i at det var en ripe i glasset og det skulle byttes idag. Ikke noe om bedre bilder som jeg spurte etter, eller takk for interessen. Grunnen til jeg i første omgang reagerte var at de hadde lagt den ut i kategori 1 svært god stand. Virker for meg litt som de ble sure fordi jeg hadde gjennomskuet ripene eller noe slikt. :confused:
 
Skjønner at du ikke helt får godfølelsen her. Og den skal man ha.

Fin klokke forresten, men si meg, er den ikke å få med sverdvisere :confused:
:D:D
 
Skjønner at du ikke helt får godfølelsen her. Og den skal man ha.

Fin klokke forresten, men si meg, er den ikke å få med sverdvisere :confused:
:D:D
:eek::eek::eek: Gulp!

Er den?? Hvilken modell?? :rolleyes:

Det hørtes jo myye mer interessant ut. Har hørt at lume kan oksidere helt bort på den modellen her...
 
Jeg har veldig lite rom for ting som skurrer ved netthandel.
Selger vet jo like godt som deg at det eneste de har er ditt inntrykk av dem og svarer de rart på mail hadde i hvert fall jeg ligget unna.
- i det minste uten nye bilder og med skiftet glass siden de lovet det
 
Jeg er helt enig, sverdvisere er mye penere og ja jeg ønsker blå. Er det som var hele vitsen igrunn. Finnes den i blå? Da mener jeg med blå bezel også. :)
Så en 2253.80 er utelukket? Eneste blå jeg vet om med sverdvisere. Men den er nice den også :)

22538000-20.png



Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Walk away! Du ønsker ikke å handle med noen som ikke kan komunisere ordentlig, om de er en ass nå, hvordan tror du de er om noe skjærer seg?
 
Ah!! Dere altså:p

Nå har jeg fått noe nytt å vurdere, den er lekker men hva er mm på den?
Ønsket er Omega med lekre waves og blå farge.:D



Jeg går ikke videre med den munnstutte karen fra Nederland, det er sikkert. Har man en dårlig magefølelse så har man det og da er det best å la vær. :)